اولین کنگره بین‌المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

اولین کنگره بین‌المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود

هفتمین کنگره تخصصی و اولین کنگره بین المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون در تاریخ ۳۰ الی ۳۱ مرداد ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفتمین کنگره تخصصی و اولین کنگره بین‌المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف یکپارچه‌سازی و هماهنگی بین تمام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و فعال در حوزه پیشگیری و کنترل عفونت به منظور کاهش عفونت‌های ناشی از مراقبت و خدمات سلامت و با شعار عزم ملی در جهت شکل‌گیری نظام یکپارچه پیشگیری وکنترل عفونت و همسویی اجزای سیستم با ارتقای فرآیندها و بهبود کیفیت تجهیزات و مواد حوزه کنترل عفونت در جهت افزایش ایمنی بیماران و کارکنان با اولویت بخش‌های پرخطر برگزار خواهد شد.

شرکت در این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان است و آخرین فرصت ارسال مقالات 30 تیرماه جاری و آخرین فرصت ثبت نام 10 مرداد ماه است.

محورهای مورد بحث در هفتمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون شامل آشنایی با "مقررات بین‌المللی بهداشتی IHR" و الزام تبعیت از آن در پیشگیری از بیماری‌های مستعد ایجاد اپیدمی، تبیین، حفظ و ارتقای استانداردها و راهبردهای علمی واجرایی مرتبط با مواد وتجهیزات پزشکی حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون و موازین پیشگیری و کنترل عفونت، استانداردهای ایزولاسیون در کنترل عفونت‌های بیمارستانی، نگرش جدید بر چالش‌های بالینی مواد و تجهیزات مصرفی در حوزه کنترل عفونت، تبیین، حفظ و ارتقای ایمنی بیمار  و کارکنان با بکارگیری موازین پیشگیری و کنترل عفونت، نقش استانداردهای ایمنی بیمار در  پیشگیری و کنترل عفونت بیمارستانی، نقش تجهیزات پزشکی و مواد حوزه پیشگیری و کنترل عفونت در طرح تحول نظام سلامت، نقش تجهیزات پزشکی و مواد حوزه پیشگیری و کنترل عفونت در اعتباربخشی بیمارستان‌ها و اهمیت نظام مراقبت عفونت‌های بیمارستانی در کنترل عفونت و چگونگی اقدامات کنترلی می‌شود.

همچنین عرضه روش‌های اجرایی جدید در زمینه کاربرد ایمن مواد و محلول‌های ضدعفونی کننده، معرفی دستاوردهای جدید در زمینه مواد و تجهیزات پزشکی حوزه کنترل عفونت، راهکارهای علمی و اجرایی در کاهش ایجاد مقاومت میکروبی، نقش بهداشت محیط در کنترل عفونت‌های بیمارستانی، نقش حفظ و ارتقای روش‌های اجرایی واحد استریلیزاسیون مرکزی در تقویت حوزه پیشگیری و کنترل عفونت، مدیریت فاضلاب و سیستم‌های تصفیه فاضلاب در بیمارستان‌های بزرگ و کوچک، تبیین راهکارهای موثر در تفکیک مطلوب پسماندها از مبدا و روش‌های بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی، چالش‌ها و راهکارهای موثر در ارتقای مصرف یک بار وسایل یک بار مصرف پزشکی، سیستم‌های تصفیه و ضدعفونی هوا و تولید و توزیع گازهای طبی و نقش آنها درکنترل عفونت، استانداردهای کنترل عفونت و استریلیزاسیون در دندانپزشکی و آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و تحقیقاتی عفونی، نقش توانمندسازی و جلب مشارکت  بیماران در ارتقای موازین پیشگیری و کنترل عفونی و استانداردهای کنترل عفونت و استریلیزاسیون در صنایع غذایی و مصارف و اماکن عمومی از دیگر محورهای این کنگره است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://www.sterileonline.ir/ مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن ۷۷۶۵۳۷۰۵ با دبیرخانه کنگره تماس بگیرند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس