همایش دانش‌آموختگان نانو فناوری برگزار می‎شود

ایران کنفرانس

همایش دانش‌آموختگان نانو فناوری برگزار می‎شود

سومین همایش ملی دانش‌آموختگان نانوفناوری کشور به میزبانی دانشگاه خوارزمی 30 شهریور امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انجمن نانو فناوری ایران در زمینه دستیابی به اهداف متعالی مصوب خود و برای تجلیل از دانش آموختگان دوره‌های رسمی نانوفناوری کشور در نظر دارد طبق روال سنوات گذشته سومین همایش ملی دانش‌آموختگان نانوفناوری کشور را برگزار شد.

با توجه به برگزاری دو دوره از این همایش در سال‌های 1390 و 1393 در دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس و در پی استقبال پرشور دانش‌آموختگان رشته‌های رسمی نانوفناوری دانشگاه‌های کشور از برگزاری این همایش، هیات مدیره انجمن نانوفناوری ایران تصمیم دارد سومین همایش را در روز پنجشنبه 30 شهریور سال جاری در محل دانشگاه خوارزمی (پردیس تهران) برگزار کند.

این همایش، خاص دانشآموختگان رشته‌های رسمی نانوفناوری در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری است که تاریخ فارغ‌التحصیلی آن‌ها از ابتدای سال 1393 تا انتهای سال 1395 است. بنابراین همه دانش آموختگانی که قصد حضور در این همایش را دارند دعوت می‌شود تا با دبیرخانه همایش به نشانی تهران- خیابان سمیه- بین خیابان شهید نجات‌اللهی و خیابان سپهبد قرنی- بن بست بهار- ساختمان شماره 7- طبقه 3- دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه خوارزمی مراجعه کنند یا از با شماره‎های 88800783-021، 09027082642 تماس یا مشخصات و آثار خودشان را به پست الکترونیکی: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ، آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس