نوزدهمین کنفرانس شیمی معدنی ایران در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار می شود

ایران کنفرانس

نوزدهمین کنفرانس شیمی معدنی ایران در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار می شود

به همت انجمن شیمی ایران و پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران ، نوزدهمین کنفرانس شیمی معدنی ایران در روزهای ۱۴ تا ۱۶ شهریور ماه سالجاری در محل مرکز همایش های حکمت این پژوهشگاه برگزار می شود.

دکتر میترا قاسم زاده استاد پژوهشکده فناوری های پاک پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و دبیر علمی کنفرانس، هدف از برگزاری این نشست علمی را بحث و تبادل نظر محققان، پژوهشگران و اندیشمندان عرصه شیمی معدنی و ارائه آخرین یافته های علمی در این زمینه دانست و اظهار داشت: در این کنفرانس ۳۲۳ مقاله از میان مقالات رسیده به دبیرخانه توسط کمیته علمی انتخاب شده که طی ۳ روز به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد.

دکتر قاسم زاده موضوعات مقالات منتخب را در نانو شیمی، سنتز و شناسایی ترکیبات معدنی، طیف سنجی ترکیبات معدنی، سینتیک و مکانیسم واکنش های معدنی، شیمی نظری محاسباتی، ترکیبات معدنی، شیمی آلی فلزی، فرایندهای کاتالیزی، شیمی حالت جامد، بیوشیمی معدنی، شیمی صنایع معدنی، فتوشیمی معدنی، پلیمرهای معدنی، الکترو شیمی ترکیبات معدنی، شیمی فرامولکولی و شیمی سبز عنوان کرد و افزود: در روز پایانی کنفرانس از ارائه دهندگان مقالات برتر قدردانی خواهد شد.

دبیر علمی کنفرانس برگزاری ۵ کارگاه آموزشی تحت عناوین: شیمی محاسباتی برای شیمی معدنی، اصول به کارگیری HPLC در صنایع دارویی ، کروماتوگرافی مایع جفت شده با اسپکتروسکوپی جرمی ، اصول و مبانی میکروسکوپ الکترونی روبشی ،کارگاه آموزشی آشنایی با اصول و مبانی میکروسکوپ پروبی روبشی و برگزاری نمایشگاهی از آخرین یافته های علمی و تجهیزاتی در حاشیه سالن کنفرانس را از دیگر برنامه های جانبی این رویداد علمی برشمرد .

گفتنی است این کنفرانس با مشارکت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی برگزار می شود.

 

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس