برگزاری کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دانشگاه شیراز، دکتر محمدحسین شیخی، ‌دبیر چهاردهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران با اعلام این خبر گفت : حدود 300 نفر از اساتید ،‌دانشجویان ،‌ پژوهشگران و فعالان عرصه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات از سراسر کشور در این رخداد علمی شرکت می نمایند.
استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز بیان داشت : این کنفرانس با هدف هم‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمز شناسی و نیز انتشار یافته‌های نو و بدیع در این زمینه، برگزار می گردد.
وی ادامه داد : آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعتگران، مدیران و کلیه علاقه‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تاکید بر امن‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف کنفرانس می‌باشد.
‌دبیر چهاردهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران اظهار داشت : محور های کنفرانس شامل :مبانی رمزشناسی؛ پیاده سازی الگوریتم های رمزنگاری و حملات مرتبط ؛ امنیت شبکه ؛ پروتکل های امنیتی ؛ امنیت رایانش ؛‌ مهندسی امنیت و امنیت خدمات الکترونیکی ؛ نهان سازی اطلاعات ؛‌ جرم یابی در فضای مجازی می باشد.
دکتر شیخی افزود : با توجه به افزایش شدید تهدیدات و مخاطرات سایبری برای واحدهای صنعتی در سالهای اخیر، در این کنفرانس، محور علمی - ترویجی امنیت سامانه های کنترل صنعتی به محورهای کنفرانس افزوده شده است، تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط پژوهشگران و صنعتگران کشور در این حوزه ایجاد شود.
به گفته ی دبیر کنفرانس ،‌ از 104 مقاله دریافت شده و پس از داوری اساتید،‌ 37 درصد مقالات برای شرکت در چهاردهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران پذیرفته گردید که شامل 22 پوستر و 17 مقاله شفاهی است.
همچنین در دو روز برگزاری کنفرانس،‌ 5 کارگاه تخصصی با موضوعات : امنیت در شبکه های مخابراتی موبایل ؛ امنیت اطلاعات در سامانه های کنترل صنعتی: چالش ها و راهکارها ؛ بررسی چالش های موجود در تحلیل بدافزارهای صنعتی و معرفی ابزارهای مناسب جهت تحلیل رفتاری آنها ؛ دستورالعمل‌های مرتبط با امنیت داده و ارتباطات صنعت برق براساس استانداردهای بین المللی ؛‌ و چالش‌ها، رهیافت‌ها و روندهای امن‌سازی و ارزیابی امنیتی سامانه‌های سایبری-فیزیکی و کنترل صنعتی ؛‌برگزار خواهد شد.
برگزاری نمایشگاه تخصصی محصولات مربوط به حوزه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات ، کارگاه های آموزشی و سخنرانی های تخصصی در زمینه امنیت سامانه های کنترل صنعتی از دیگر برنامه های این کنفرانس به شمار می رود.
مراسم افتتاحیه کنفرانس با حضور دکتر محمدرضا عارف، رئیس انجمن رمز ایران صبح چهارشنبه 15 شهریور در تالار دانشکده مهندسی شیمی ،‌نفت و گاز دانشگاه شیراز واقع در خیابان ملاصدرا برگزار می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس