دانشمندان جوان و برتر کنفرانس بین‌المللی مواد مغناطیسی و ابررسانا معرفی شدند

ایران کنفرانس

دانشمندان جوان و برتر کنفرانس بین‌المللی مواد مغناطیسی و ابررسانا معرفی شدند

دهمین کنفرانس بین‌المللی مواد مغناطیسی و ابررسانا با معرفی برگزیدگانی با عناوین دانشمند برتر، دانشمند جوان و پوستر برگزیده به کار خود پایان داد.
به گزارش دیده‌بان علم ایران دهمین کنفرانس بین‌المللی مواد مغناطیسی و ابررسانا (MSM17) که با سخنرانی پروفسور فون کلیتسینگ، برنده جایزه نوبل ۱۹۸۵ فیزیک ، از مرکز تحقیقاتی ماکس پلانک آلمان و با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته جهان طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ شهریور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده بود با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
زینب لرستانی ویس، از دانشگاه لرستان و لیلا مجیدی‌فرد وطن، از آی پی ام موفق به کسب عنوان “دانشمند جوان” این کنفرانس بین‌المللی شدند.
همچنین پوسترهای ارائه شده توسط بهناز هادی سیچانی و مقداد یزدانی حمید، از دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان پوسترهای برتر بخش ابررسانایی انتخاب و پوسترهای لیلا داستان پور و مرضیه صدرزاده از دانشگاه صنعتی شریف به عنوان پوسترهای برگزیده بخش مغناطیسی معرفی شدند.
جایزه ویژه این کنفرانس نیز به دکتر مهدی کارگریان از دانشگاه صنعتی شریف اهدا شد.
بر اساس این گزارش، بیش از ۲۶ پژوهشگر برجسته از کشورهای کانادا، آمریکا، لهستان، فرانسه، آلمان، عراق، انگلیس، ژاپن، روسیه، گرجستان، تونس، چین، هند، کره جنوبی، سویس و تایوان در دهمین کنفرانس بین المللی مواد مغناطیسی و ابررسانا حضور داشتند.

در این کنفرانس بیش از ۴۹ سخنرانی تخصصی در زمینه  مواد مغناطیس و ابررسانا برگزار و همچنین بیش از ۹۰ پوستر در حوزه مواد مغناطیسی و ابررسانا توسط دانشمندان و پژوهشگران حاضر در کنفرانس ارایه شد.کنفرانس‌های بین‌المللی مواد مغناطیسی و ابررساناییMSM به عنوان یک کنفرانس علمی در زمینه مغناطیس و ابررسانایی و کاربردهای آن و به منظور تقویت روابط علمی میان دانشمندان منطقه، با جامعه علمی پیشرفته جهان، بیست سال پیش آغاز به کار کرد. هدف این کنفرانس جمع‌آوری گروه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی محققان و تکنولوژیست ها برای بحث در مورد نتایج جدید و چالش های جاری در زمینه ابررسانایی و مغناطیس و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشمندان در سراسر جهان و افزایش همکاری و تبادل اطلاعات دانشمندان منطقه با جامعه بین المللی است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس