کنفرانس انرژی بادی ایران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنفرانس انرژی بادی ایران برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس انرژی بادی ایران عنوان رویدادی است که به زودی با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی برگزار می‌شود تا بررسی آینده صنعت بادی کشور در فضای جدید بین‌المللی رخ دهد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ پنجمین کنفرانس انرژی بادی ایران توسط انجمن علمی انرژی بادی و با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی 18 و 19 مهر ماه سال جاری در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار می شود.
این کنفرانس در این دوره از برگزاری خود با رویکردی متفاوت قصد بررسی آینده صنعت بادی کشور در فضای جدید بین المللی را دارد. همچنین این رویداد با بررسی پیشرفت های کشورهای هم ردیف ایران که در زمینه انرژی بادی به موفقیت های قابل توجهی دست یافته اند و با حضور آنان راهکارهای نوین برای پیشرفت هر چه سریع تر این صنعت در کشور را بررسی می کند و مشکلات این صنعت در ایران در بحث های کارشناسی به بحث و چالش کشیده می شود.
برگزاری نشست های تخصصی با حضور متخصصان داخلی و بین المللی و سخنرانی های علمی از برنامه های این رویداد است. همچنین در بخش جنبی این کنفرانس، نمایشگاه تخصصی انرژی بادی به منظور ارائه دستاوردهای علمی و صنعتی در حوزه توسعه نیروگاه بادی در ایران برپا می شود تا آشنایی و ایجاد ارتباط با شرکت‌های داخاپلی و بین المللی، تبادل اطلاعات و دانش فنی، ارائه و معرفی محصولات یا خدمات جدید به مشتریان و نفوذ در بازار رقابتی نیروگاه بادی تسهیل شود. برگزاری کارگاه های آموزشی نیز از دیگر بخش های این کنفرانس است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس