برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران

ایران کنفرانس

برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران

پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران با حضور 450 نفر از دانشجویان و اساتید سراسر کشور و کشورهای خارجی، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، دبیر پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران، در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: هر ساله این کنفرانس با هدف مبادله اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و همچنین متخصصان حوزه روانشناسی به ویژه زبان انگلیسی در راستای رشد و ارتقای حوزه زبان شناسی در دانشگاه های دولتی برگزار می شود.


مالک میرهاشمی افزود: امسال برای دومین سال متوالی، این کنفرانس علمی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. سال گذشته واحد کرمان میزبان مراسم بود و امسال این آیین علمی در واحد رودهن به مدت 2 روز برگزار می شود.
وی ادامه داد: یکی از قدیمی ترین و معتبرترین رویدادهای علمی در زمینه زبان شناسی به ویژه زبان شناسی کاربردی در هزاره سوم، در این کنفرانس بررسی می شود که متخصصان از سراسر دنیا و دانشگاه های کشور گردهم آمده اند. ارائه 620 مقاله و بهره مندی از 175 کارشناس در قالب سخنرانی و 42 پوستر، به اهمیت این کنفرانس می افزایند.
میرهاشمی با اشاره به اینکه در کنار صاحب نظران مختلف از داخل کشور، امسال سخنران ویژه از دانشگاه های کمبریج انگلستان، اوکایامای ژاپن، مک کوئری استرالیا و کشورهایی چون آلمان، یونان، مالزی و ترکیه حضور خواهند داشت، گفت: علاوه بر این، کارگاه های مختلف آموزشی به مدت 2 روز برگزار می شود و این کنفرانس روز پنج شنبه به اتمام می رسد.
دبیر پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران خاطرنشان کرد: 450 نفر از دانشجویان و اساتید سراسر کشور و کشورهای خارجی در این آیین علمی حضور دارند و به ارائه مقاله در زمینه های زبان شناسی، ادبیات و مترجمی زبان می پردازند.
وی با اشاره به اینکه این کنفرانس مختص دانشجویان و اساتید رشته زبان و ادبیات انگلیسی است، افزود: حضور مهمانان خارجی و برپایی کارگاه ها می تواند تبادل علمی بسیار خوبی برای اساتید و دانشجویان کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی باشد که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز مواجه شد.
یکی از قدیمی ترین رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، زبان انگلیسی است که در حال حاضر در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حدود 450 دانشجو دارد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس