دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی

ایران کنفرانس

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی

دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران با محوریت «محتوای الکترونیکی» اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پونه مهرتاش دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در خصوص جزئیات دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، گفت: این کنفرانس در روزهای سیزدهم و چهاردهم اسفند در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و برخی رویدادهای جانبی کنفرانس مانند استارت‌آپ ویکند محتوای الکترونیکی این کنفرانس نیز 9 اسفند ماه در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز می‌شوند.

وی به مهم‌ترین محورهای دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران اشاره کرد و افزود:  با توجه به اهمیت محتوای الکترونیکی در حوزه یادگیری و لزوم تقویت آن "محتوای الکترونیکی" به عنوان یکی از مهم ترین محورهای کنفرانس تعیین شده است که البته علم، هنر یادگیری و یاددهی(پداگوژی) در محتوای الکترونیکی، منابع باز آموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوری‌های نوین در توسعه سامانه‌ها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از دیگر محورهای کنفراس تعیین شده است.

مهرتاش با بیان اینکه کنفرانس امسال نسبت به سال‌های گذشته از بخش‌های متنوع و جدیدتری تشکیل شده است، عنوان کرد: عناوین این بخش‌ها غیر از ارائه مقالات علمی به سیاق تمام کنفرانس های علمی در خصوص تازه‌های این حوزه، شامل سخنرانی کلیدی، تازه‌های یادگیری الکترونیکی در جهان، نشست دانشجویی برای ارائه چالش‌ها و یافته‌ها این حوزه تا قبل از دفاع تز(تحصیلات تکمیلی)، جشنواره تولید محتوا و ... تعیین شده است.

دبیر اجرایی برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در خصوص گروه‌های هدف این گردهمایی علمی، یادآور شد: اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه یادگیری الکترونیکی، اعضای هیات علمی حوزه‌های مرتبط و یا علاقمندان به این شیوه تدریس، دانشجویان دارای کسب و کار، افراد دارای ایده‌های کارآفرینی، موسسات آموزش الکترونیکی و همه علاقمندان به یادگیری الکترونیکی جزو مخاطبان اصلی این کنفرانس هستند.

وی با بیان اینکه فرصت ارائه مقاله و ارائه پیشنهاد کارگاه به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد:  داوری مقالات و بررسی پیشنهادها در حال انجام است. فرصت ارائه محتوا برای جشنواره‌ها و همچنین فرصت ارائه خلاصه پژوهشی برای نشست دانشجویی هنوز وجود دارد. ثبت نام در کنفرانس، کارگاه‌ها، نمایشگاه، استارتاپ ویکند شروع شده است و تا تاریخ 20 بهمن از تعرفه زود هنگام برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی مرکز همایش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران، مدیر شبکه اجتماعی شعاع مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  وبسایت کنفرانس به نشانی  https://icelet2018.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس