آخرین تمدید مهلت ارسال مقالات چهارمین کنفرانس سالانه عمران، معماری و طراحی شهری ،دانشگاه هنر اسلامی تبریز

ایران کنفرانس

آخرین تمدید مهلت ارسال مقالات چهارمین کنفرانس سالانه عمران، معماری و طراحی شهری ،دانشگاه هنر اسلامی تبریز

چهارمین کنفرانس سالانه عمران، معماری و طراحی شهری به عنوان بزرگترین، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ 14 الی 16 شهریور ماه امسال با مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 30402-97180 و نمایه ISC و تحت تایید و حمایت آن وزارت خانه و تمام دانشگاه ها و سازمان های وابسته با شرکت بیش از 3500 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه میعاد، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه شهرکرد، دانشگاه کوثر و دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌گردد.

با توجه به استقبال گسترده اساتید ، پژوهشگران ، کارشناسان و دانشجویان گرامی سراسر کشور از کنفرانس و درخواست های مکرر نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به تصمیم شورایعالی کنفرانس مهلت ارسال مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقالات) برای آخرین بار فقط تا 3 شهریور ماه تمدید گردید.

کلیه پژوهشگرانی که تا کنون موفق به ارسال مقالات خود نگردیده اند می توانند مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقاله) خود را حداکثر تا تاریخ فوق الذکر از طریق سامانه کاربران سایت کنفرانس ارسال نمایند.

شایان ذکر است این تاریخ به هیچ وجه مجددا تمدید نخواهد گردید.

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی ، تورهای تخصصی ، کارگاه های آموزشی تخصصی وسخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای این کنفرانس برگزار خواهند شد. برای کلیه شرکت کنندگان در کنفرانس گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین کلیه مقالات پذیرفته شده کنفرانس علاوه بر نمایه درISC، کنسرسیوم محتوای ملی و سیویلیکا در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنفرانس رایگان چاپ خواهند گردید. شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم  تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنفرانس به آدرس www.3iccacs.com/fa مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره 04133376641  تماس حاصل فرمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس