دهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در دانشگاه علم و صنعت ایران

ایران کنفرانس

دهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در دانشگاه علم و صنعت ایران

دهمین کنفرانس دو سالانه آموزش شیمی ایران، روزهای سوم و چهارم شهریور ماه 1397 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.
این دوره از کنفرانس با شعار «تدریس مبتنی بر بافتار، از مدرسه تا دانشگاه» و با هدف معرفی و سریان این شیوه جدید تدریس در میان دست اندر کاران دانش شیمی برگزار می شود و در آن چهارده محور به شرح: آموزش شیمی، محیط زیست و توسعه پایدار؛ نقد و بررسی برنامه­ ی درسی، سرفصل درس­ ها و محتوای کتاب­ های درسی شیمی دوره­ ی متوسطه دوم؛ اخلاق علمی در آموزش و پژوهش شیمی؛ ایجاد پیوند میان آموزش و پژوهش ؛ درس پژوهشی و اقدام پژوهشی؛ آسیب شناسی فرآیند تدریس شیمی در نظام آموزشی؛ آموزش شیمی در دانشگاه؛ استانداردها و شایستگی های حرفه­ ای استادان و دانش آموختگان؛ آموزش شیمی و فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور؛ آموزش شیمی مبتنی بر آزمایشگاه؛ آموزش شیمی و فناوری آموزشی با تأکید بر وسایل الکترونیکی همراه؛ شیمی و آموزش مهارت­ های زندگی؛ آموزش همگانی شیمی؛ آموزش شیمی و عرصه­ های نو : شیمی سبز، نانو شیمی و ...؛ آموزش شیمی و صنعت، کار آفرینی و نیازهای علمی صنایع؛ طراحی و اجرای آزمایش­  های کم هزینه و استانداردهای تألیف کتاب­ های درسی، مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
در مراسم افتتاحیه این کنفرانس، رییس دانشگاه، دبیرکنفرانس و نماینده انجمن شیمی سخنرانی خواهند کرد. سپس رییس و مدیر ترویج علم موزه علوم و فناوری سخنرانی می کند و در ادامه، نمایشگاه رازی افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه به مناسبت نزدیکی زمان کنفرانس به پنجم شهریورماه-روز زکریای رازی- توسط موزه علوم و فناوری ایران برپا خواهد شد و به شیوه ای جالب و دیدنی، شرکت کنندگان را به زمان رازی برده و تلاش می کند حس و حال زمان کیمیاگری و دانشمندان علوم اسلامی و ایرانی را به تماشاگر القا نماید.
در روز اول همایش، دو سخنرانی کلیدی (دکتر عیسی یاوری: از کیمیاگری تا شیمی جدید در ایران-  دکتر حسن حذرخانی: آموزش شیمی، چالشها و چشم اندازها) و دو پنل تخصصی تحت عناوین «سرفصل دروس کارشناسی شیمی» و «بررسی محتوی و رویکرد سازمان دهی کتاب های درسی شیمی متوسطه دوم» برگزار می شود.
در روز دوم دهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران نیز دو سخنرانی کلیدی (خانم مهندس رستگار: پیوستگی رویکردهای یادگیری و ارزشیابی-  آقای دکتر نعمت ا.. ارشدی: تدریس شیمی به روش مبتنی بر بافتار) و یک پنل تخصصی با عنوان «وضعیت تربیت دبیر در کشور با تاکید بر برنامه جدید رشته آموزش شیمی» ارایه و برگزار می شود.
در این کنفرانس، افزون بر 50 مقاله در قالب پوستر و سخنرانی، چهار کارگاه آموزشی با عناوین: شیمی مواد مخدر؛ طراحی و انجام آزمایش های ساده برای دبیرستان های کشور و کارگاه آموزش میکروسکوپ الکترونی ارایه خواهد شد.
دکتر فرانک منطقی (عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران)- دبیر؛ دکتر زهرا احمد آبادی (عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد)- دبیر علمی و دکتر محبوبه ربانی (عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران)- دبیر اجرایی دهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران هستند.
از تمامی علاقه مندان به تدریس شیمی دعوت می شود تا در این گردهمایی دو سالانه استادان، دبیران، مربیان، مدرسان و دانشجویان شیمی شرکت کنند.

 

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 30 مرداد 1397 ، 15:13)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس