همایش ظرفیت انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش ظرفیت انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی؛ کارآمدی کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» با حضور ۶۰ مهمان خارجی، ۹ و ۱۰ بهمن ماه در واحد یادگار دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد ظهر امروز در نشست خبری گفت: این همایش در سه محور تولید علمی و محتوایی، نشست‌های استنطاقی و برگزاری کرسی‌های تخصصی با مشارکت ۲۰ دانشگاه و مراکز علمی برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ظرفیت‌های نظری و علمی انقلاب، واکاوی کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران و آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: ۵۸۰ مقاله به زبان‌های انگلیسی، عربی و فارسی به این همایش ارسال شده که ۳۲۵ مقاله فارسی، انگلیسی و عربی پذیرفته شده است.

خیری اظهار داشت: در این همایش ۶۰ مهمان خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی حضور دارند.

وی بیان کرد: قرار است در این همایش ۱۷ جلد کتاب با محوریت مجموعه آثار رونمایی شود که ۵ جلد از این کتاب‌ها در زمینه امام (ره) و رهبری هستند.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد گفت: مابقی کتاب‌ها در زمینه انقلاب‌ اسلامی، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و حکمرانی، حقوق و آینده‌پژوهی است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس