کنفرانس بین‌المللی مدیریت منابع انسانی در لندن برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنفرانس بین‌المللی مدیریت منابع انسانی در لندن برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی تحقیقات در حوزه مدیریت منابع انسانی از هفتم تا نهم مارس سال جاری در لندن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کنفرانس بین‌المللی تحقیقات در حوزه مدیریت منابع انسانی فرصتی برای محققان، دانشگاهیان و محصلان فعال در این حوزه است تا ایده‌‌های نوین و تجربه‌های کاربردی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

این رویداد به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا شبکه ارتباطات خود را گسترش دهند، درباره آخرین نوآوری‌ها و چالش‌ها با یکدیگر به بحث و گفتگو بنشینند و نتایج تحقیقات خود را با جامعه جهانی به اشتراک بگذارند.

فرصت‌های شغلی برابر، مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها، مدیریت و برنامه‌ریزی منابع انسانی به شکل استراتژیک، استخدام و بازار کار، انتخاب منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، مدیریت استعدادها، مدیریت عملکرد و ارزیابی و حقوق و مسئولیت‌ کارکنان از موضوعاتی هستند که در این کنفرانس به آنها پرداخته خواهد شد.

مقالات و تحقیقات در این کنفرانس به شکل شفاهی، پوستر و مجازی ارائه می‌شوند تا همه افراد، فرصت به‌اشتراک‌گذاری کار خود را داشته باشند. همچنین تمام مقالات و تحقیقات پذیرش‌شده در کنفرانس بین‌المللی مدیریت منابع انسانی در مجلات معتبر منتشر خواهند شد. آخرین مهلت برای ارسال مقالات و تحقیقات ۲۰ فوریه خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس