ارسال ۲۰۵ مقاله علمی به کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی

ایران کنفرانس

ارسال ۲۰۵ مقاله علمی به کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی

دبیر علمی کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی از ارسال ۲۰۵ مقاله علمی در سیزدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی خبر داد و گفت: برگزاری کنفرانس‌های علمی می‌تواند اهمیت فضای مجازی و تحولات این عصر در تعاملات روابط انسانی امروز را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، دکتر عقیق در سیزدهمین دوره ملی و هفتمین دوره بین‌المللی کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی که امروز (چهارشنبه) در دانشگاه خواجه نصیر در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه در عصر ارتباطات امروز بیش از این‌که در فضای واقعی زندگی کنیم، در فضای مجازی قرار داریم و این امر تعاملات واقعی ارتباطات انسانی را به صورت کاملاً جدی تحت تأثیر قرار داده است، در این باره گفت‌: برگزاری چنین کنفرانس‌هایی که در آن چهار محور اصلی یعنی محتوای آموزش، محتوای مدیریتی، فرهنگ و ارتباطات و تصمیم‌گیری و اخلاق محتوا به عنوان محورهای اصلی کنفرانس محسوب می‌شود، می‌تواند اهمیت عصر ارتباطات امروز را که در فضای مجازی قرار داریم، بیان کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در برگزاری کنفرانس‌های علمی باید دو بحث علمی و عمل به عنوان رویکردهای اصلی برنامه مورد توجه قرار بگیرد، اضافه کرد: سومین کنفرانس آموزش الکترونیکی نیز در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد و در واقع ما در این کنفرانس به دنبال معرفی نوعی از آموزش بودیم، اما این رویکرد در کنفرانس امروز به رویکرد کسب و کار، صادرات، تجاری‌سازی و غیره تغییر کرده است و وظیفه ما این است که رویکرد خود را در حوزه آموزش از آموزش سنتی به آموزش‌های الکترونیکی و کارآفرینی تغییر دهیم و یادگیری نظیر آموزش و یادگیری الکترونیکی به صورت کاربردی مورد بررسی قرار بگیرد.

دبیر علمی کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی خاطرنشان کرد: در این مراسم موضوعاتی نظیر علم و هنر، نقش یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، یادگیری الکترونیکی در همکاری‌های بین‌المللی و نقش فناوری‌ها در یادگیری الکترونیکی از جمله موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر عقیق همچنین تصریح کرد: در کنفرانس فوق در مجموع ۲۰۵ مقاله علمی دریافت کرده‌ایم که ۲۷ مقاله در قالب سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفت. ۲۹ مقاله در قالب پوستر، ۱۵ مقاله در قالب ارائه الکترونیکی توسط ۱۹ داور بین‌المللی، ۳۲ عضو کمیته علمی از داخل کشور مورد بررسی و پذیرش قرار گرفت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس