برگزاری هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه بیرجند

ایران کنفرانس

برگزاری هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه بیرجند

هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران نیمه دوم سال 1398 در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد آریافر مدیر گروه آموزشی مهندسی معدن دانشگاه بیرجند با بیان این مطلب گفت: استان خراسان جنوبی یکی از مهمترین استان های معدنی کشور از نظر تنوع و میزان ذخایر معدنی شناخته شده است و در این استان بیش از 50 نوع ماده معدنی شناخته شده، 348 معدن فعال، 588 معدن دارای پروانه بهره برداری و بیش از 3/7 میلیارد تن ذخیره قطعی شناسایی شده وجود دارد.
مدیر گروه مهندسی معدن اظهار داشت: این استان جایگاه ششم معدنی کشور را نیز دارا می باشد و با توجه به آمار فوق می توان گفت که تاکنون در استان از ظرفیت معدنی موجود در راستای توسعه اقتصادی استان بهره برداری مطلوب به عمل نیامده است که شاید یکی از دلایل اصلی آن عدم معرفی صحیح ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی استان برای سرمایه گذاران و علاقه‏ مندان به این بخش باشد.
دکتر احمد آریافر افزود: یکی از راه های مهم و موثر برای معرفی پتانسیل های معدنی در هر استان و یا در کشور برگزاری کنفرانس های ملی و بین‏ المللی می‏ باشد تا از طریق ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و تکنولوژی های روز؛ زمینه اکتشاف، بهره برداری، فرآوری و بازرگانی مواد معدنی فراهم گردد.
وی با ذکر این مقدمه عنوان کرد: گروه مهندسی معدن دانشگاه بیرجند با همفکری سازمان صنعت، معدن و تجارت، خانه معدن و سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی در راستای وظیفه منطقه ای و ملی خویش پیشنهاد برگزاری هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران را در نیمه دوم سال 98 به انجمن مهندسی معدن ایران ارائه نمود که بعد از برگزاری جلسات هم اندیشی بین گروه مهندسی معدن دانشگاه بیرجند و هیات مدیره انجمن مهندسی معدن ایران موافقت قطعی با برگزاری این کنفرانس بعمل آمد.
دبیر علمی هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران گفت: با توجه به موافقت شورای پژوهشی دانشگاه، این کنفرانس در نیمه دوم سال 1398 در دانشگاه بیرجند و با همکاری انجمن مهندسی معدن ایران، خانه معدن ایران، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان نظام مهندسی معدن و خانه معدن استان خراسان جنوبی و مشارکت استادان، دانشجویان، متخصصین بخش های خصوصی و دولتی و شرکت های معتبر معدنی کشور برگزار می گردد.
ایشان با بیان این که برنامه ریزی های لازم برای برگزاری موفق و موثر این کنفرانس که یکی از معتبرترین همایش ها در بخش معدن انجام شده و بزودی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد گردید.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این کنفرانس ملی بتواند در شکوفایی بخش معدن استان در راستای توسعه اقتصادی و صنعتی منطقه موثر باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس