آخرین تمدید مهلت ارسال مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا

ایران کنفرانس

آخرین تمدید مهلت ارسال مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا

با توجه به استقبال گسترده اساتید ، پژوهشگران ، کارشناسان و دانشجویان گرامی سراسر جهان و کشور ایران از چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا دانشگاه کاسم باندیت بانکوک و درخواست های مکرر نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به تصمیم شورایعالی کنفرانس مهلت ارسال مقالات کامل برای آخرین بار تا 14 تیر ماه تمدید گردید. شایان ذکر است کلیه پژوهشگرانی که تا کنون موفق به ارسال مقالات خود نگردیده اند می توانند مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقاله) خود را حداکثر تا تاریخ فوق الذکر از طریق سامانه کاربران سایت کنفرانس ارسال نمایند.

با توجه به برگزاری کنفرانس در تاریخ 27 تیرماه مهلت ارسال مقالات به هیچ وجه مجددا تمدید نخواهد گردید.

چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا به عنوان یکی از معتبرترین و منظم ترین گردهمایی های سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه علوم مهندسی، علوم، علوم انسانی و عمران،معماری و شهرسازی آسیا در کشور تایلند و دانشگاه Kasem Bundit بانکوک بوده که به صورت دو کنفرانس مجزا 27 تیر ماه 1398 با  شرکت فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان، سازمانهاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان بدون هیچ تاخیری و به صورت حضوری در دانشگاه Kasem Bundit بانکوک برگزار می شود لذا تحت تایید تمام دانشگاه ها، سفارتخانه ها و سازمان های وابسته جهان می باشد و همچنین تمام مقالات پذیرفته شده آن نیز علاوه بر چاپ در کتاب و مجموعه مقالات کنفرانس در سایت های معتبر نمایه می گردند.

مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای همین کنفرانس برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنفرانس نیز فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود. برای کلیه شرکت کنندگان در کنفرانس گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین مقالات پذیرفته شده کنفرانس در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنفرانس رایگان چاپ خواهند گردید.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنفرانس به آدرس www.4icrsie.com/fa مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره 04133357731  تماس حاصل فرمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس