دانشگاه شریف؛ میزبان نهمین کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی

ایران کنفرانس

دانشگاه شریف؛ میزبان نهمین کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی

نهمین کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی، توسط دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران ۲۷ و ۲۸ آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، «نهمین کنفرانس شبکه‌­های هوشمند انرژی» به پیشنهاد انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران و به همت دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف با مشارکت دانشگاه‌­ها، شرکتها، سازمان­های تابعه وزارت نیرو و پژوهشگاه‌­های کشور با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در زمینه شبکه‌­های هوشمند انرژی در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

نهمین کنفرانس شبکه‌­های هوشمند انرژی با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و فنی در زمینه شبکه‌های هوشمند برنامه‌ریزی شده است.  این کنفرانس که به صورت سالانه در دانشگاه‌­های کشور با موفقیت برگزار شده است، مهم­ترین کنفرانس بین‌المللی برای به اشتراک­‌گذاری دانش فنی و علمی کسب شده در زمینه شبکه­‌های هوشمند انرژی است. در این کنفرانس از یک سو سازندگان و دانشگاهیان آخرین پیشرفت­های خود را در حضور فعالان صنعت برق ارائه داده و از سوی دیگر، فعالان صنعت برق نیز نقشه راه خود را در راستای جهت دهی صحیح به سازندگان و محققان انتقال می‌­دهند.

از مهم‌ترین برنامه­‌های این کنفرانس می­‌توان به "برگزاری نشست‌­های ارائه مقالات تخصصی (شفاهی و پوستری)"، "سخنرانی‌­های کلیدی توسط محققان و صنعت­گران برجسته"، "برگزاری نشست‌­های علمی تخصصی با موضوعات مرتبط با شبکه‌­های هوشمند انرژی"، "نمایشگاه تخصصی جانبی برای معرفی شرکت­ها، کسب‌وکارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات مربوطه" و "برگزاری کارگاه­‌های آموزشی تخصصی" اشاره کرد.

"امنیت فیزیکی و سایبری شبکه‌­های هوشمند"، "پایش، کنترل و حفاظت شبکه­‌های هوشمند"، "منابع انرژی تجدیدپذیر، تولیدات پراکنده و هاب انرژی"، "برنامه‌­ریزی و بهره­‌برداری ریزشبکه‌­های الکتریکی"، "زیرساخت اندازه‌­گیری هوشمند و پاسخگویی بار"، "خانه و ساختمان هوشمند"، "شهر هوشمند و اینترنت اشیاء"، "حمل و نقل و وسایل نقلیه الکتریکی و اتصال آن­ها به شبکه"، "قابلیت اطمینان و تاب‌­آوری در شبکه­‌های هوشمند"، "سیستم‌­های اتوماسیون و مدیریت انرژی در شبکه‌­های هوشمند"، "سیستم‌­های مخابراتی، فناوری اطلاعات و داده‌کاوی در شبکه­‌های هوشمند" و "فرهنگ­‌سازی، قانون­‌گذاری و تدوین استانداردها و نظام‌نامه‌های شبکه‌­های هوشمند" از جمله محورهای این کنفرانس علمی محسوب می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://sgc2019.sharif.ir/ مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس