برگزاری نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران

ایران کنفرانس

برگزاری نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران

نهمین کنفرانس بین ‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران (ISAV2019)، روزهای 3 و 4 دیماه 1398 در محل دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.
ارائه سخنرانی ‌های کلیدی توسط دانشمندان مطرح داخلی و خارجی، ارائه بیش از 130 مقاله و پوستر، پانلها و نشست ‌های تخصصی صنعتی، برگزاری 18 عنوان کارگاه‌ های تخصصی- که برخی از آنها برای اولین بار در کشور برگزار می شود- نمایشگاه جانبی صنعتی، برگزاری مسابقه دانشجویی ملی با عنوان «طراحی و ساخت توربین بدون پره ارتعاشی»، انتخاب پایان ‌نامه ‌های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات، انتخاب مهندس برتر و محقق برجسته از برنامه ‌های متنوع این کنفرانس خواهد بود.
گفتنی است دکتر داود یونسیان (رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران)، ریاست نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران را بر عهده دارد و دکتر حمید احمدیان، دبیر کمیته علمی و دکتر روح الله طالبی دبیر کمیته اجرایی کنفرانس می باشند.
کمیته برگزاری کنفرانس از تمامی علاقه مندان حوزه تخصصی صدا و ارتعاشات، با افتخار دعوت به عمل می آورد تا در این رویداد بین المللی شرکت نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس