برگزاری هشتمین کنفرانس ملی سوخت و احتراق ایران بصورت مجازی

ایران کنفرانس

برگزاری هشتمین کنفرانس ملی سوخت و احتراق ایران بصورت مجازی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، یاری دبیر علمی کنفرانس سوخت و احتراق ایران ضمن اعلام برگزاری هشتمین کنفرانس ملی سوخت و احتراق ایران بصورت مجازی گفت: نظر به تداوم شرایط کرونا و با توجه به تصمیم کمیته برگزار کننده و کمیته دائمی کنفرانس و با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه تبریز، طی هماهنگی‌های لازم مقرر شد تا کنفرانس بصورت مجازی در دانشگاه تبریز و در تاریخ‌های ۲۱- ۲۲ مرداد ماه برگزار گردد.

دبیر علمی این کنفرانس با اشاره به آغاز فرایند پذیرش مقالات از آبان ماه ۱۳۹۸ افزود: طی این مدت حدود ۲۵۰ مقاله توسط اساتید و صاحبنظران دانشگاه‌های معتبر کشور در زمینه محور‌های کنفرانس به دبیرخانه ارسال شده بود که بعد از طی مراحل داوری در نهایت تعداد ۷۲ مقاله جهت ارائه در کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفت و در روز‌های ۲۱ و ۲۲ مرداد بصورت مجازی ارائه خواهند شد.

یاری تحلیل تجربی، نظری، عددی و نرم افزاری احتراق، مدل‌های دینامیک سیالات محاسباتی در احتراق، مدل‌های ترمودینامیکی در احتراق، موتور‌های احتراق داخلی، مدل‌های ایمنی، آلایندگی و اثر زیست‌محیطی احتراق را از جمله محور‌های این کنفرانس برشمرد و افزود: نظر به اینکه این سوخت و احتراق از موضوعات مهم و تخصصی رشته مکانیک است در طی چهارده سال گذشته هفت کنفرانس سوخت و احتراق ایران با همت، تلاش و مجاهدت بنیانگذاران و اعضای انجمن سوخت و احتراق ایران و اساتید متخصص دانشگاه‌های کشور برگزار شده است و اینک دانشگاه تبریز و دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه افتخار دارند که در هشتمین کنفرانس سوخت و احتراق میزبان اساتید، محققان، مهندسان و صنعتگران عزیز میهن اسلامی ایران باشند.

او گفت:این رویداد فرخنده علمی می تواند گام موثری در جهت پیشرفت و شکوفایی دانش و فناوری سوخت و احتراق در ایران باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس