تمدید مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی،ISC

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب،ISC

کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان بزرگترین، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی شناخته شده سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری، شهرسازی و هنر خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ 30 اردیبهشت  1400 توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با مجوز رسمی برگزاری از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 19626-99200 و دارای نمایه ISC با شرکت بیش از 2500 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان ، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه محقق اردبیلی و سایر دانشگاه های برجسته کشور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌گردد.

‌ با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان گرامی سراسر کشور از این کنفرانس مهم و درخواست های مکرر پژوهشگران گرامی نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات،  بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به  تصمیم شورایعالی کنفرانس و دانشگاه هنر اسلامی تبریز مهلت ارسال مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقالات) تا 18 بهمن 1399 ماه تمدید گردید.

شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم  تنها مقالات ارائه شده در کنگره ها و کنفرانس های نمایه شده در ISCدارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

محورهای اصلی کنفرانس نیز عبارت اند از: مهندسی معماری (کلیه گرایش ها)، هنرهای ایرانی اسلامی، مهندسی عمران (کلیه گرایش ها)، برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی شهرسازی وتوسعه شهري (کلیه گرایش ها)، فرهنگ، جامعه شناسی و روانشناسی شهری، مهندسی ترافیک، حمل و نقل و زیرساخت های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری، منظر شهري پايدار و توسعه، مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران، مديريت جهانگردي و توسعه پایدار شهری، مرمت بافت ها و آثار تاریخی و سیاستگزاری، برنامه ریزی، طراحی و مدیریت شهری.

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه های آموزشی تخصصی وسخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای این کنفرانس برگزار خواهند شد. برای کلیه شرکت کنندگان در کنفرانس گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی از طرف دانشگاه هنر اسلامی تبریز صادر گردیده همچنین کلیه مقالات پذیرفته شده کنفرانس علاوه بر نمایه در ISC ، SID، کنسرسیوم محتوای ملی و سیویلیکا در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنفرانس رایگان چاپ خواهند گردید.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات ، شرکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم ملی می توانند به پورتال کنفرانس به آدرس www.icacu.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره04133376641 تماس حاصل فرمایند.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 9 آذر 1399 ، 18:45)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس