اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ برگزار می شود

ایران کنفرانس

اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ برگزار می شود

رییس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف از برگزاری اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

دکتر حمید یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جهان در چند ماه اخیر درگیر بیماری عالمگیر کووید- ۱۹ بوده و تمامی شئونات اجتماعی اقتصادی فرهنگی آموزشی خانوادگی و شخصی افراد و جوامع دستخوش تغییر و دگرگونی شده است.

وی ادامه داد: در این بین یکی از محیط هایی که بسیار از این بیماری پاندمیک آسیب دیده و تحت الشعاع آن قرار گرفته، دانشگاه است. لذا به منظور شناسایی و ارایه راه حل های عالمانه از سوی محققان و پژوهشگران دانشگاهی مقرر است به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف «اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید- ۱۹ » توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مراکز مشاوره دانشگاههای صنعتی شریف، تهران و شیراز در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف یادآورشد: در برگزاری این کنگره مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاههای سراسر کشور همکاری دارند.

دبیر علمی اولین کنگره دانشگاه و کووید – ۱۹ در خصوص محورهای کنگره اظهار داشت: کنگره در 8 محور سبک زندگی، پیامدهای روانشناختی، پیامدهای آموزشی، پیامدهای اجتماعی، پیامدهای خانوادگی، دانشگاه پس از کرونا، پیشگیری و رفتارهای بهداشتی، و بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کووید-۱۹ برگزار می شود.

یعقوبی رویکرد این کنگره را بین رشته ای  معرفی و اظهار امیداوری کرد با استفاده از دانش و تجربه متخصصان رشته های روانشناسی، مشاوره، بهداشت و درمان، آموزش عالی، مدیریت، جامعه شناسی، اقتصاد و رشته و گرایش های مرتبط، راهکارهای اجرایی و علمی مبتنی بر شواهد برای مدیریت هرچه بهتر دانشگاه در دوره کرونا و پسا کرونا ارایه شود.

وی یادآورشد: پژوهشگران برای ارسال مقاله می توانند به آدرس اینترنتی کنگره www.uni.covid.cong.sharif.edu مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس