چهارمین همایش بین‌المللی بیوتکنولوژی برگزار می شود

ایران کنفرانس

چهارمین همایش بین‌المللی بیوتکنولوژی برگزار می شود

چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی با شعار «سده ۱۴۰۰: زیست فناوری برای امنیت غذایی و سلامت» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران، این همایش به میزبانی انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری دانشگاه یزد و انجمن‌های علمی و مؤسسات پژوهشی این حوزه از ۳۱ مردادماه تا دوم شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دکتر سید ابراهیم سیفتی عضو هیأت علمی دانشگاه یزد و دبیر اجرایی این همایش در این باره گفت: همایش‌های بین‌المللی و ملی بیوتکنولوژی ایران هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که دوره قبلی این همایش‌ها، شهریورماه سال گذشته در تهران برگزار شد و با تشکیل دبیرخانه اجرایی چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران، درصدد هستیم طبق روال دوره‌های گذشته این همایش را در تابستان سال آینده برگزار کنیم.

وی به اهمیت راهبردی زیست فناوری و مهندسی ژنتیک در تأمین امنیت غذایی اشاره و تاکید کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، با ورود نوآوری در حوزه امنیت غذایی می‌توان ارزش‌افزوده بالایی در اقتصاد کشور ایجاد کرد. چرا که با استفاده از فناوری‌های زیستی در حدود ۱۳ میلیارد دلار در حوزه سلامت و بیش از سه برابر آن (۴۰ میلیارد دلار) در حوزه امنیت غذایی ارزش افزوده عائد کشور خواهد شد. درواقع ارزش افزوده‌ای که به واسطه ورود زیست فناوری در امنیت غذایی ایجاد می‌شود می‌تواند زمینه شکوفایی هرچه بیشتر در حوزه‌هایی نظیر زیست فناوری صنعتی، اصلاح گیاهان، زراعت و باغبانی، صنایع غذایی، دام و طیور و آبزیان را فراهم کند.

سیفتی تصریح کرد: به منظور تاکید بر اهمیت زیست فناوری در حوزه امنیت غذایی و تبیین این مهم، دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران با شعار «سده ۱۴۰۰: زیست فناوری برای امنیت غذایی و سلامت» برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران با دعوت از عموم محققان برای حضور در این رویداد بزرگ علمی تصریح کرد: محورهای همایش و فراخوان دریافت مقالات متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس