برگزاری کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران و کنفرانس هیدرولیک ایران

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران و کنفرانس هیدرولیک ایران

مراسم افتتاحیه هشتمین کنفرانس ملی منابع آب ایران و نوزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران روز دوشنبه 27 بهمن ماه 1399 با حضور مسئولان و مدیران دانشگاهی و غیر دانشگاهی مرتبط با حوزه آب با محوریت پیوند چرخه آب و اکولوژی برای پایداری سرزمین در شرایط تغییر اقلیم و هیدرولیک خشک رودها و رودخانه های فصلی در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری این رویداد در دانشگاه فردوسی مشهد را مایه مباهات و افتخار برای این دانشگاه دانست و افزود: این دانشگاه به دلیل موقعیت جغرافیایی و خاستگاه تخصصی که دارد به طور ویژه به بحث آب و محیط زیست می پردازد و سیاست ها و مأموریت های خوبی در این راستا اتخاذ کرده است تا به طور ویژه به این مقوله پرداخته شود و به رسالت مسئولیت پذیری اجتماعی خود عمل نماید.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از حوزه های مختلف اجرایی خارج از دانشگاه بابت همدلی و همراهی در جهت کاهش مصرف آب و بازگردانی آب به چرخه مصرف تشکر کرد و اذعان داشت: در حوزه های مختلف آب هرچه همگرایی بیشتر باشد نتیجه مطلوب تر خواهد بود و امید است با تلاش و پشتکار مسئولان و همراهی جامعه دانشگاهی بهتر و بیشتر از آب و منابع آب حفاظت و بهره برداری کنیم و باور کنیم که ما امانت دار این نعمت بزرگ هستیم و در این راستا باید تمام سعی و تلاش خود را به کار ببریم تا با استفاده از تکنولوژی منابع آب را حفظ کنیم  و به بهترین نحو این میراث گرانقدر را در اختیار نسل های آینده قرار دهیم.

دکتر محمد کافی استفاده از سیستم های آبیاری نوین را در صورتیکه موجب بازگردانی آب به منابع و مخزن ها گردد مطلوب دانست و اظهار کرد: ما باید با استفاده از سیستم های نوین آبیاری به سمتی برویم که در عین مصرف بهینه آب بتوانیم به حداکثر عملکرد مطلوب در محصولات دست پیدا کنیم و در سطح شهرها نیز از آب به نحو مطلوب استفاده کنیم و بحران کم آبی را جدی بگیریم. در این رویداد است که ما باید سیاست ها و برنامه های صحیح را تبیین کنیم، امید است این همایش حلقه وصلی در جهت کمک به مدیریت منابع آب در این اقلیم خشک و ویژه باشد.

هشتمین کنفرانس ملی منابع آب ایران و نوزدهمین کنفرانس هیدرولیک در روزهای 27 و 28 بهمن دانشکده کشاورزی دایر خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس