کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران معاصر برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران معاصر برگزار می‌شود

کنفرانس دو سالانه «مطالعات ایران معاصر» آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس دهم اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

این کنفرانس توسط دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و انجمن علمی مطالعات جهان برگزار می‌شود. محورهای دائمی این کنفرانس «سیاست و اقتصاد ایران» و «جامعه و فرهنگ ایران» و محور اختصاصی این نشست «رویکردها و روش‌شناسی مطالعات ایران» است.

به گفته دبیرخانه این کنفرانس؛ با توجه به رشد سریع و هدف‌مند برنامه‌های مطالعات خاورمیانه و ایران‌شناسی در دانشگاه‌های جهان و برگزاری کنفرانس‌های مطالعات ایران در سایر کشورها به خصوص اروپا و ایالات متحده به شکل مستمر و با اهداف سیاسی متفاوت، برگزاری کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران معاصر توسط دانشکده مطالعات جهان از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که باعث می‌شود بسیاری از ایران پژوهان از سراسر جهان به ایران سفر کنند و بتوانند با مدرسان، پژوهشگران و محققان ایرانی از نزدیک آشنا شوند و تبادل اطلاعات کنند.

این آشنایی میتواند هم در حوزه روش تحقیق، امکان ارتباطات گسترده تری را بین ایران و محققان ایرانشناسی در سایر نقاط جهان فراهم آورد و هم برای آنان فرصتی برای دسترسی مستقیم و دست اول به منابع مطالعاتی ایجاد کند.

پژوهشگران می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس به آدرس https://iranianstudies.ut.ac.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس