چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران برگزار شد

ایران کنفرانس

چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران برگزار شد

چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران به میزبانی دانشگاه یزد و به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه یزد، دکترمحمد فرشی دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران با اشاره به نحوه تشکیل ارکان این کنفرانس گفت: دبیران علمی این کنفرانس از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه ویندزور کانادا هستند و اعضای کمیته علمی را ۱۱ نفر از ۷ کشور دنیا و ۷نفر از دانشگاه‌های مختلف ایران تشکیل داده‌اند.
وی درخصوص دریافت و داوری مقالات این دوره از کنفراس هندسه محاسباتی ایران اظهار داشت: در مجموع ۱۷ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از این تعداد با داوری هر مقاله از سوی حداقل سه نفر از اعضای کمیته علمی، در نهایت ۱۱ مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شد.
دکتر فرشی گفت: مجموع نویسندگان مقالات تأیید شده ۲۲ نفر از ایران، ۷نفر از کانادا، ۳نفر از آمریکا، یک نفر از سوئد و یک نفر از هند است.
به گفته دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران، در این کنفرانس ۱۲۰ نفر از ۱۰ ملیت ثبت نام کردند که ۳۴ نفر از آنان از خارج از کشور و بقیه از دانشگاه‌های مختلف ایران بودند.
وی اضافه کرد: سخنران مدعو این کنفرانس پروفسور آنیل ماهشواری از دانشگاه کارلتون کانادا بود و ۱۱۰ نفر به‌صورت برخط در این کنفرانس شرکت کردند و به طور میانگین حدود ۴۰ نفر در جلسات ارائه مقالات حضور داشتند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس