همایش روز ملی زیست‌فناوری برگزار می شود

ایران کنفرانس

همایش روز ملی زیست‌فناوری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان،«ششمین همایش روز ملی زیست‌فناوری» با هدف رونق بازار تولیدات ایران‌ساخت ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود.

رویدادی که محلی مناسب برای برگزاری مذاکرات رودررو میان بازیگران زنجیره ارزش زیست‌فناوری همچون «زیست فناوری غذایی»، «دارو و درمان»، «کشاورزی»، «پزشکی»، «انفورماتیک»، «تجهیزات پزشکی»، «تشخیص»، «نانوبیوتکنولوژی»، «سلول‌های بنیادی»، «اخترزیست» و غیره است.

همچنین در ششمین همایش ملی زیست‌فناوری با حضور بخش‌های تاثیرگذار در توسعه این صنعت؛ مانند شتاب‌دهنده‌ها، صنایع بزرگ و فناوران؛ هم افزایی و همکاری میان آنها افزایش می‌یابد و زمینه برای توسعه هرچه بیشتر صنعت زیست فناوری فراهم خواهد شد. این همایش با مشارکت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت، علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بخش نمایشگاهی این رویداد هم میزبان ۱۵ شتابدهنده زیست فناوری است. در این نمایشگاه فرصتی فراهم شده است تا اساتید، دانشجویان و فناوران با مراکز شتابدهی و نوآوری،‌ ارتباطی مستمر و مفید برقرار کنند.

ارائه‌های فضای باز با هدف ترویج کارآفرینی در زیست فناوری، اهداء چهاردهمین جایزه بزرگ زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس و ارائه‌های ویژه با هدف انتقال محتوا و دانش‌های شهودی به مخاطبان از برنامه‌های این همایش یک روزه است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس