دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‌وری روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه در یزد برگزار می شود

ایران کنفرانس

دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‌وری روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی، استاندار یزد در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره وری که به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به اهمیت بهره‌وری اظهار داشت: بهره‌وری مبتنی بر آیات و روایات بوده و می‌توانیم مسائل بهره‌وری در استان را از طریق اصلاح رفتارها و فرهنگ‌ها از نگاه اعتقادی دنبال کنیم.

فاطمی با تاکید بر اهمیت برگزاری همایش ملی بهره‌وری به میزبانی استان بیان کرد: این همایش، دروازه‌ای برای ورود به دنیای بهره‌وری است و باید شروعی برای آغاز فعالیت‌های حوزه بهره‌وری و مسائل بعدی آن در استان یزد و حتی سایر استان‌ها باشد.

استاندار یزد، خواستار برگزاری این همایش به بهترین نحو ممکن شد و گفت: باید نگاه اعتقادی به این موضوع مهم داشت تا بتوان به گونه‌ای شاهد تکثیر برگزاری این همایش به صورت سلسله‌وار در استان‌های مختلف کشور باشیم.

دانشگاه یزد می تواند پشتوانه علمی بهره وری در یزد باشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز در این نشست از اهمیت و ضرورت بهره‌وری سخن گفت و با تاکید بر محتوا و خروجی برگزاری این همایش در استان، اظهار داشت: باید نتایج و خروجی همایش ملی بهره‌وری به گونه‌ای باشد که شاهد اتفاقات مبارکی در بهره‌وری استان باشیم.

مجید دهقانی‌زاده به نقش پررنگ دانشگاه یزد به عنوان دانشگاه مادر در ارتقای سطح بهره‌وری در استان اشاره کرد و خواستار اقدامات اساسی و بنیادی‌تری از این نهاد علمی و آموزشی استان شد و گفت: دانشگاه یزد می‌تواند با ایفای نقش خود پشتوانه علمی بهره‌وری در استان باشد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن رشد اقتصادی چاره‌ای جز ارتقاء بهره‌وری نداریم، اظهار داشت: اگر تحولی در بهره‌وری صنایع و معادن استان اتفاق نیوفتد بی شک در آینده نه چندان دور آنها دچار مشکلات عدیده‌ای خواهند شد.

بهره وری و تصمیم های سرنوشت ساز؛ شعار همایش ملی

معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به میزبانی استان در برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‌وری کشور، گفت: در این همایش تمرکز بر علل ریشه‌ای بهره‌وری پایین در کشور خواهد بود.

جعفر رحمانی شمسی، سیاست‌گذاری اقتصادی، قوانین و مقررات و کیفیت منابع انسانی را سه محور کلیدی این همایش عنوان کرد و افزود: شعار دوازدهمین کنفرانس بهره‌وری کشور «بهره‌‎وری و تصمیم‌های سرنوشت‌ساز» خواهد بود.

گفتنی است؛ دوازدهمین کنفرانس بهره‌وری کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه در استان برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس