ارسال ۲۰۰ مقاله به اولین همایش ملی علوم انسانی کاربردی و زندگی معاصر

ایران کنفرانس

ارسال ۲۰۰ مقاله به اولین همایش ملی علوم انسانی کاربردی و زندگی معاصر

دبیر همایش ملی علوم انسانی کاربردی و زندگی معاصر گفت: ۲۰۰ مقاله به این همایش ارسال شد.

افشین رضایی در اولین همایش ملی علوم انسانی کاربردی و زندگی معاصر که ۲۸ آذرماه در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک برنامه‌ریزی و اجرای یک رویداد علمی در سطح ملی دارای سختی خاص خود را دارد که رسیدن به هدف و نتیجه مطلوب را شیرین می‌کند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری این همایش لازم بود که محورهای همایش بر اساس نیازهای روز کشور، استان لرستان و شهرستان بروجرد تبیین و مشخص شود.

دبیر همایش خاطرنشان کرد: برای این منظور پیش نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه حضرت آیت‌الله بروجردی، مسئولین سطح شهرستان بروجرد و استان لرستان برگزار شد.

رضایی اضافه کرد: ‌با هم‌اندیشی آن‌ها محورهای همایش در حوزه‌های مختلف از جمله علوم انسانی و آموزش‌وپرورش، علوم انسانی و خانواده، علوم انسانی و کارآفرینی، علوم انسانی و الهیات، علوم انسانی و مسائل بهداشتی و پزشکی، علوم انسانی و سبک‌های زندگی معاصر، علوم انسانی و فضای مجازی، علوم انسانی و فناوری، علوم انسانی و سیاست، علوم انسانی و حقوق، علوم انسانی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و اقتصاد، علوم انسانی و مدیریت و علوم انسانی و زبان و ادبیات تعیین شد.

وی بیان کرد: کار مهم دیگری که باید در مرحله بعد انجام می‌شد اطلاع‌رسانی همایش بود که این مهم با همکاری معاونت پژوهش و فناوری محقق شد اما برای اینکه اطلاع‌رسانی دقیق و مطلوب به جامعه هدف صورت گیرد یک کارگروه تخصصی با بیش از ۲۰ دانشجو تشکیل شد که مسئولیت جمع‌آوری ایمیل‌های معتبر پژوهشگران و اساتید حوزه علوم اسلامی را از مجلات علمی پژوهشی داخلی بر عهده گرفتند.

دبیر همایش ادامه داد: زحمات شبانه‌روزی آن‌ها منجر به جمع‌آوری بیش از ۲۰ هزار ایمیل از پژوهشگران و اساتید حوزه علوم انسانی در سطح کشور شد. سپس پوستر همایش همراه با اطلاعات لازم برای جامعه هدف ارسال شد که منجر به استقبال خوبی از همایش شد.

رضایی عنوان کرد: در مجموع بیش از ۲۰۰ مقاله به همایش ارسال شد که توسط اساتید دانشجویان و پژوهشگران حوزه علوم انسانی از سراسر دانشگاه‌های کشور بودند.

وی اظهار کرد: مقالات و چکیده‌های ارسال شده به دبیرخانه همایش توسط یک داور تخصصی در رشته مربوط به بررسی دقیق قرار گرفتند و درصورتی‌که شاخص‌های علمی لازم را داشتند به شرکت در همایش مورد پذیرش واقع ‌شدند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس