آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی و بین‌المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی

ایران کنفرانس

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی و بین‌المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی

عضو کمیته علمی و دبیر کمیته انفورماتیک و اطلاع‌رسانی شانزدهمین کنفرانس ملی و بین‌المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی کشور، گفت: این کنفرانس در تاریخ‌های ۹ الی ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) و به دو زبان فارسی و انگلیسی به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد هادی زاهدی، عضو هیئت علمی گروه فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اظهار کرد: کنفرانس ملی و بین‌المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی کشور به صورت منظم و سالیانه با هدف ترویج و توسعه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در نهادهای آموزشی، فراهم آوردن شرایط مناسب برای عرضه یافته‌های پژوهشی متخصصان در حوزه آموزش باز و از دور و بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی و آموزشی و پژوهشی برگزار می‌شود.

وی از ویژگی‌های برجسته کنفرانس این دوره از کنفرانس را حضور چشمگیر و فعال بخش بین‌الملل دانست.

دبیر کمیته انفورماتیک و اطلاع‌رسانی کنفرانس با بیان اینکه مهلت ارسال آثار و مقالات علمی برای این کنفرانس تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شده است، ابزار امیدواری کرد که تجربیات ارزنده کسب شده در برگزاری کلاس‌های آموزشی در دوران کرونا، به فراموشی سپرده نشود.

زاهدی با دعوت از پژوهشگران، اساتید و دانشجویان جهت ارسال آثار علمی و دستاوردهای پژوهشی خود به این کنفرانس، گفت: محورهای اصلی کنفرانس در دوره شانزدهم شامل مدل‌های روش‌شناسی و طراحی یادگیری/ یاددهی: تلفیقی، خودرهیاب، بازی‌گون، نقش شبکه‌های اجتماعی و سایر محیط‌های مجازی در یادگیری الکترونیکی، سیاست‌های تضمین کیفیت، ارزشیابی، اعتبارسنجی و ارزیابی در یادگیری الکترونیکی، محتواهای خلاقانه و تعاملی در یادگیری الکترونیکی، جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در نظام یادگیری الکترونیکی، سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌ها در یادگیری الکترونیکی، آزمایشگاه‌های مجازی و از راه دور، متاورس و AR/VR برای یاددهی و یادگیری و تحلیل یادگیری (Learning Analytics) است.

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، براساس این گزارش علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای https://icelet.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس