سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری بیابان لوت برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری بیابان لوت برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری بیابان لوت با همکاری دانشگاه شهیدباهنر کرمان در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

فریدون فعالی امروز هفتم دی ماه در نشست با اعضای تیم اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری بیابان لوت اظهار کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنفرانس باید شواری سیاستگذاری آن با حضور دست‌اندرکاران همچون دانشگاه باهنر، اتاق بازرگانی، شرکت‌های صنعتی، پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و ... تشکیل و برای هرکدام از اعضای حقیقی و حقوقی آن ابلاغ صادر شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: هدف از تشکیل این شورا استفاده حداکثری از ظرفیت ها، فرصت‌ها و همچنین تهدیدهای موجود در حوزه گردشگری بیابان لوت است.

او با اشاره به اینکه امیدواریم این شورا پس از اتمام کنفرانس اهداف و رسالت خود را در زمینه گردشگری بیابان لوت ادامه دهد، گفت: خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی توانایی لازم را در ایجاد زمینه برای برگزاری تورهای گردشگری، معرفی و ارائه ظرفیت‌های گردشگری، توانمندسازی جوامع محلی، سرمایه‌گذاری و اجرای استارتاپ‌های حوزه بیابان لوت به خصوص کویر شهداد را دارد.

فعالی ادامه داد: این کنفرانس در محورها و با اهداف خاصی برگزار می‌شود که معرفی و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری بیابان لوت، ایجاد وحدت رویه برای مدیریت گردشگری آن، حفاظت از اکوسیستم، برندسازی، توسعه جوامع محلی، تشکیل زنجیره ارزش گردشگری بیابان لوت، توسعه نقش دانشگاه‌ها در زمینه پژوهش‌های مرتبط با این حوزه و ... از جمله اهداف این کنفرانس است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این کنفرانس برنامه‌های جانبی همچون برگزاری پنل‌های تخصصی با حضور استادان ایرانی و خارجی، بازدید از جاذبه‌های کویر شهداد و بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه آثار و پژوهش‌های مرتبط با بیابان لوت و همچنین نمایشگاه شهاب سنگ‌ها و گوهر سنگ‌ها با همکاری و مشارکت دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر گرفته شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس