هجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی ۲۷ دی ماه جاری برگزار می شود

ایران کنفرانس

هجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی ۲۷ دی ماه جاری برگزار می شود

سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران هجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی را در۲۷ و ۲۸ دی ماه برگزار می‌کند.

این کنفرانس به مسایل و چالش های توسعه منابع انسانی در بنگاه های کسب و کار اعم از شرکت های بزرگ و شرکت های کوچک و متوسط می پردازد و تاکید ویژه ای بر نوآوری، ابتکار، بازنگری، ارزیابی و تبادل تجربه های داخلی و بین المللی در زمینه توسعه منابع انسانی دارد.

از  دیگر محورهای این کنفرانس می توان به مدیریت منابع انسانی در سازمان های پلتفرمی و شرکت های کوچک و متوسط ، تحول دیجیتال و تاثیرات آن بر حوزه منابع انسانی و پایداری کسب و کار ، نقش منابع انسانی در نگهداشت استعدادها و کاهش مهاجرت های پنهان و آشکارو نسل های نوظهور، سازمان های نوپدید اشاره کرد.

منابع انسانی هوشمند، تحلیل گری داده ها و نقش آن در پیشبرد اهداف کسب و کار؛ سیاستگذاری در مدیریت عملکرد و جبران خدمات؛ برنامه ریزی توسعه فردی و استفاده از ابزارهای نوین کوچینگ، منتورینگ و مربیگری و نقش تکنولوژی در بهبود فرآیندهای منابع انسانی از دیگر موضوعات محوری هجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی است.

علاوه بر سخنرانی و پنل‌های گفت وگو چندین کارگاه تخصصی نیز درباره نقش اکوسیستم منابع انسانی درارتقا امید، باور و اعتماد برگزار می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس