دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران

ایران کنفرانس

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران

دبیر اجرایی کنفرانس دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران از دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان میزبان این رویداد مهم علمی در سال جاری نام برد.

دکتر علی دستفان ۱۸ دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران (ICREDG۲۰۲۳) در تاریخ ۲۴ و ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شاهرود بصورت مجازی برگزار خواهدشد.

دبیر اجرایی کنفرانس دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران با بیان اینکه این رویداد علمی ۲۴ و ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود ادامه داد: در این کنفرانس علاوه بر ارائه مقالات به فارسی و انگلیسی، سخنرانی‌های کلیدی و کارگاه‌های آموزشی متعددی توسط متخصصان منتخب برگزار خواهدشد.

دکتر دستفان بااشاره به محورهای این کنفرانس علمی گفت: انرژی‌های تجدیدپذیر مانند خورشیدی، باد و دیگر انواع آنها، سیاست‌گذاری،  مدیریت و برنامه‌ریزی انرژی‌های تجدیدپذیر،  منابع تولید پراکنده و شبکه‌های هوشمند: برنامه ریزی، کنترل، مدیریت، حفاظت و امنیت،  منابع تولید پراکنده و سیستم‌های ذخیره‌سازانرژی: باتری، خودرو های برقی،  کاربرد مبدل‌های الکترونیک قدرت در انرژیهای تجدیدپذیر و تولیدات پراکنده و کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر در معماری،  برنامه‌ریزی شهری و محیط زیست از محورهای اعلام شده کنفرانس دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران است.

وی از نمایه شدن مجموعه مقالات برگزیده انگلیسی دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران در پایگاه استنادی IEEE خبر داد و  یادآوری کرد: مقالات پذیرفته شده ضمن نمایه شدن در ISC و SID، در پایگاه معتبر IEEE Xplore نیز نمایه خواهندشد. مقالات برگزیده نیز به به سه مجله علمی و پژوهشی معتبر حامی کنفرانس ارسال می گردند.

دبیر اجرایی کنفرانس دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران از این کنفرانس به عنوان فرصتی مهم برای فعالان این حوزه نام برد و اظهار کرد: دهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران  فرصتی برای متخصصان و پژوهشگران انرژهای نو و تولیدات پراکنده ایجاد می‌کند که بتوانند با آخرین دستاورده‌های  پژوهشی این حوزه آشنا شوند.

وی از برنامه‌ریزی برای برپایی برنامه های متعدد جنبی خبر داد و گفت:همچنین در این کنفرانس کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و نمایشگاه‌های جنبی نیز برای علاقمندان برگزار می‌شود تا از طریق آن دانش استفاده از انرژهای نو وتولیدات پراکنده افزایش و افق جدیدی برای متخصصان این حوزه باز شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس