چهارمین سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان برگزار می شود

ایران کنفرانس

چهارمین سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان برگزار می شود

سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان در تاریخ ۵ و ۶ بهمن ماه سال جاری با موضوع رویکردهای پیشگیری از سرطان، تشخیص سرطان و درمان سرطان، در ایران و دنیا برای دانشجویان/ اساتید دانشگاه/ پزشکان و متخصصان با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی به صورت حضوری در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
آمار ابتلا به سرطان در ایران کمتر از متوسط جهانی برآورد می‌شود، اما سرطان در ایران روندی رو به رشد دارد، بنابراین لازم است تا به‌ کارگیری مؤلفه‌های اصلی کنترل سرطان شامل پیشگیری، تشخیص زودهنگام و استفاده از روش‌های هدفمند در درمان از ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها جلوگیری کرد تا آمار مرگ و میر در اثر ابتلا به این بیماری را کاهش داد.

سرفصل‌های سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان عبارتند از:

  • پیشگیری از سرطان
  • تشخیص سرطان
  • زیست شناسی سرطان
  • درمان سرطان
  • اخلاق و چالش ها

این سمپوزیوم بین المللی با پشتوانه تجربه و تخصص اساتید و متخصصین این حوزه، با هدف آگاهی ‌رساندن درباره سرطان چه در حوزه تشخیص و چه درمان می‌تواند مؤثر باشد و به محققان و علاقمندان این حوزه کمک می‌کند تا پژوهش‌های مؤثری برای مبارزه با سرطان انجام دهند. علاقمندان برای انجام ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به وبسایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان (اختصاصی سمپوزیوم و کارگاه های نام برده) به نشانی اینترنتی www.royan-edu.ir مراجعه و یا با شماره ۲۳۵۶۲۱۷۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس