نخستین کنفرانس ملی طبیعت‌ درمانی بسکی در گلستان برگزار می شود

ایران کنفرانس

نخستین کنفرانس ملی طبیعت‌ درمانی بسکی در گلستان برگزار می شود

گرگان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از برگزاری نخستین کنفرانس ملی گردشگری سلامت، طبیعت‌گردی و طبیعت‌درمانی بسکی طی بهمن در گلستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد ساوری عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی نخستین کنفرانس ملی گردشگری سلامت، طبیعت‌گردی و طبیعت درمانی بسکی اظهار کرد: دکتر غلامعلی بسکی فعال و دوستدار محیط‌زیست ملقب به پدر طبیعت ایران، چهره‌ای ملی و بین‌المللی بود که اقدامات بسیار مؤثر و ماندگاری برای مردم منطقه و استان به یادگار گذاشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: نخستین کنفرانس ملی گردشگری سلامت، طبیعت‌گردی و طبیعت‌درمانی بسکی در روزهای ۶ و هفت بهمن‌ماه سال جاری در گنبدکاووس با حضور فعالان حوزه‌های گردشگری و سلامت، اعم از جوامع تأسیسات گردشگری، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی، شرکت‌های سازنده تجهیزات پزشکی، تولیدکننده گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، استارتاپ‌ها، شرکت‌های تسهیل گر سلامت و غیره برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این کنفرانس در محورهای مختلفی از جمله توریسم تندرستی، اصلاح سبک زندگی، پیشگیری از بیماری‌های مزمن با تغذیه، ورزش‌درمانی، نقش طبیعت‌درمانی در پیشگیری و نقاهت، آرام‌سازی و ذهن آگاهی در طبیعت، هماهنگی با انرژی‌های طبیعت، هتلینگ طبیعت‌گردی با رویکرد حفظ محیط‌زیست، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ در توریسم سلامت، گردشگری تندرستی و توسعه پایدار برگزار می‌شود.

ساوری ادامه داد: برگزاری این‌گونه همایش‌ها علاوه بر معرفی خدمات و ظرفیت‌های مغفول‌مانده استان در حوزه گردشگری سلامت و طبیعت‌گردی، زمینه معرفی سایر ظرفیت‌های استان را هم فراهم می‌سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان یادآور شد: در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، بوم‌گردی و صنایع‌دستی استان برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس