برگزاری هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها

ایران کنفرانس

برگزاری هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها

پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها را با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی پس از ۳ سال تأخیر (به‌علت شیوع کرونا) ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در محل سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، هدف از برگزاری این همایش «بازنگری و توسعه اثربخشی رویکرد نظام پیشنهادها در کشور» است. پایداری نظام پیشنهادها و توسعه سازمان، تأثیر سیاست‌ها، رویه‌ها و قوانین در اثربخشی نظام پیشنهادها، تأثیر شایستگی کارکنان در بهبود اثربخشی نظام پیشنهادها و تأثیر سبک‌های تفکر در ارتقای اثربخشی نظام پیشنهادها از محورهای این همایش است.

از دیگر محورهای این همایش می‌توان به نظام پیشنهادها و تأثیر مدیریت استعداد در توسعه آن، استراتژی توسعه نظام پیشنهادها و کارکرد آن در توسعه سازمان و نظام پیشنهادها و الگوی حل مسأله اشاره کرد.

دبیرخانه دائمی و ملی نظام پیشنهادات با مصوبه هیئت وزیران در سال ۹۱ در جهاد دانشگاهی تهران راه‌اندازی شد و به‌موجب ماده ۲۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه‌های اجرایی مکلفند به‌منظور ایجاد انگیزه و افزایش کارآیی و بهره‌مندی از فکر، اندیشه و خلاقیت کارمندان ذی‌ربط سازوکار مناسب برای جلب مشارکت کارمندان و دریافت پیشنهادها و اثرگذاری آن در تصمیم‌گیری‌ها را فراهم کنند.

در یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها هم نفرات برتر بخش جشنواره معرفی و تقدیر می‌شوند علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی  scce.ir مراجعه و یا با شماره دبیرخانه دائمی و ملی  ۶۶۹۷۷۸۰۰ -۰۲۱ داخلی ۲۰۱ و ۲۰۲ تماس بگیرند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس