ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان برگزار می شود

ایران کنفرانس

ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان برگزار می شود

سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان در تاریخ 3 اسفند ماه سال جاری به صورت مشترک توسط دو کشور ایران-ترکیه در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان در تاریخ 3 اسفند ماه سال جاری به صورت مشترک توسط دو کشور ایران-ترکیه با هدف آشنایی متخصصین عرصه درمان ناباروری و تولید مثل با نقش انجماد در تکنیک های کمک باروری برای دانشجویان/ اساتید دانشگاه/ پزشکان و متخصصان با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی به صورت حضوری در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
از ویژگی های برجسته این دوره از سمپوزیوم کرایوبیولوژی، برگزاری این برنامه به صورت مشترک میان کشورهای ایران و ترکیه و همچنین سخنرانی توسط پژوهشگران و دانشمندان این عرصه از کشورهای ایران، ترکیه، دانمارک و ایتالیا می باشد.
در جنب این سمپوزیوم، یک نشست علمی، یک وبینار دانش آموزی و پنج کارگاه آموزشی نیز برگزار می گردد که فرصتی بی نظیر را برای آموزش تکنیک های آزمایشگاهی در حیطه انجماد و ناباروری برای علاقمندان، دانشجویان و فارغ التحصیلان از سراسر کشور فراهم می سازد.
نشست علمی با موضوع «نقش میکروفلوئیدیک در انجماد و انتخاب اسپرم و درمان ناباروری مردان» در روز سه شنبه مورخ 2 اسفندماه سال جاری و با سخنرانی و بحث و تبادل نظر میان اساتید این حوزه برگزار خواهد شد. همچنین سومین وبینار دانش آموزی با موضوع زیست انجماد با هدف آشنایی دانش آموزان با موضوع انجماد در روز پنج شنبه 4 اسفندماه برگزار می شود.
از دیگر برنامه های جانبی این سمپوزیوم انتخاب برترین عکس ها با موضوع کرایوبیولوژی است که در این رابطه دانشجویان و پژوهشگران می توانند آثار خود را تا تاریخ 25 بهمن ماه به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کنند؛ از افراد منتخب در برنامه سمپوزیوم با اهدای جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

سرفصل‌های سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان عبارتند از:

  • مفاهیم پایه کرایوبیولوژی
  • رویکردهای بین رشته ای در انجماد
  • چالش ها در بیوبانک های انسانی
  • جنبه های تجاری کرایوبیولوژی

این سمپوزیوم بین المللی با پشتوانه تجربه و تخصص اساتید و متخصصین این حوزه، با هدف آگاهی ‌رساندن درباره علم کرایوبیولوژی و نقش آن در حیطه پژوهش و درمان برگزار می گردد.
علاقمندان برای انجام ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این سمپوزیوم و همچنین نشست علمی و کارگاه های جنب سمپوزیوم می توانند به وبسایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان (اختصاصی سمپوزیوم و کارگاه های نام برده) به نشانی اینترنتی www.royan-edu.ir مراجعه و یا با شماره ۲۳۵۶۲۱۷۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک و همچنین نشست علمی جنب سمپوزیوم به صورت جداگانه دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس