نهمین سمینار ملی مشاوره ژنتیک در شیراز برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نهمین سمینار ملی مشاوره ژنتیک در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی فارس از برگزاری نهمین سمینار کشوری مشاوره ژنتیک و نقش آن در پیشگیری از معلولیت‌ها، دوم و سوم اسفندماه در شیراز خبر داد.

محمدرضا هوشیار دوشنبه یکم اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر الگوی آینده کشورها، انتقال دانش پزشکی از درمان به سمت پیشگیری است.

او ادامه داد: سالانه کودکان دارای معلولیت بسیاری در کشور ما متولد می‌شوند و عواملی چون درصد بالای ازدواج‌های فامیلی، شیوع بالای بیماری‌های خونی ارثی مثل تالاسمی، عدم آگاهی مردم درباره پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها و ... در بروز آنها نقش دارند به همین دلیل برپایی سمینار ژنتیک در به روز رسانی اطلاعات پزشکان فعال در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: این سمینار در محورهای ارزیابی بالینی و ژنتیکی اختلالات نوروماسکولار، نورولوژی، بیماری‌های متابولیک ارثی و تازه‌های آن، غربالگری جنینی و نوزادی و تازه‌های آن و روش‌های نوین آزمایشگاهی در تشخیص بیماری‌های ژنتیکی برگزار می‌شود.

هوشیار خاطرنشان کرد: ظرفیت این سمینار که در دوم و سوم اسفندماه جاری در سالن همایش‌های مرکز رفاهی دانشگاه شیراز با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته این رشته برگزار می‌شود ۴۵۰ نفر است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام حضور در سمینار میتوانند با شماره تلفن ۰۹۰۱۹۸۱۳۷۰۹تماس گرفته یا به سایت Gene۲۳.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس