برگزاری همایش ملی «زبان‌های ایرانی و ادبیات بومی زاگرس» در لرستان

ایران کنفرانس

برگزاری همایش ملی «زبان‌های ایرانی و ادبیات بومی زاگرس» در لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری همایش ملی «زبان‌های ایرانی و ادبیات بومی زاگرس» در استان خبر داد.

عزت‌الله سپه‌وند یکم فروردین اظهار کرد: همایش ملی «زبان‌های ایرانی و ادبیات بومی زاگرس»  برای دومین سال به همت دانشگاه پیام نور لرستان در شهر خرم‌‎آباد برگزار می‌‏شود.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش را تا ۱۸ فروردین‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: نتایج داوری مقالات ۳۰ فروردین‌ماه جاری اعلام می‌شود و اختتامیه آن ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان جلوه‌های ادب پایداری در منطقه زاگرس، پیوندهای بنیادین زبان‌های ایرانی زاگرس و زبان فارسی، جلوه‌های ادبیات عامه در منطقه زاگرس و نقش نقش ادبیات بومی زاگرس در تقویت هویت ملی و اسلامی را از محورهای دومین همایش ملی زبان‌های ایرانی و ادبیات بومی زاگرس برشمرد و گفت: زبان‌های ایرانی زاگرس از منظر زبان شناسی اجتماعی، جلوه‌های عرفانی مذهبی و قرآنی در زبان‌های ایرانی و ادبیات زاگرس و نقد بلاغی ادبیات بومی زاگرس از دیگر محورهای این همایش ملی است.

ویسپه‌وند اضافه کرد: از دیگر محورهای این همایش ملی می‎‌توان به کنش‌های گفتاری در زبان‌های ایرانی زاگرس و نقد ادبی متون مکتوب و میراث شفاهی ادبیات بومی حوزه‌ زاگرس اشاره کرد و یادآور شد: پژوهشگران این حوزه برای اطلاعات بیشتر به درگاه همایش به نشانی http://conference.pnu.ac.ir/Lorestan-IranianLanguagesZagros۲ مراجعه کنند و یا از طریق پیام‌رسان ایتا با مدیر دبیرخانه‌ همایش به شماره ۰۹۰۳۴۶۴۷۲۴۱ تماس بگیرند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس