همایش بین‌المللی جایگاه سیستان در گستره تمدن اسلامی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش بین‌المللی جایگاه سیستان در گستره تمدن اسلامی برگزار می‌شود

دبیر همایش بین‌المللی جایگاه سجستان(سیستان) گفت: دانشگاه سیستان‌وبلوچستان در راستای تلاش برای شکل‌گیری تمدن اسلامی ایرانی همایش بین‌المللی جایگاه سجستان(سیستان) در گستره تمدن اسلامی را برگزار می‌کند.

علیرضا حیدری نسب، در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این همایش که به دو زبان (فارسی و انگلیسی) طراحی شده در روز دوشنبه، اول خردادماه، در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به‌منظور برنامه‌ریزی برای چگونگی برگزاری و تقسیم کارهای مرتبط با این همایش، دبیرخانه همایش ین‌المللی جایگاه سجستان(سیستان)، در هفته گذشته جلسات متعددی از جمله با هیئت رئیسه، معاونان پشتیبانی و پژوهشی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان، برگزار کرد.

دبیر همایش بین‌المللی جایگاه سجستان(سیستان) با اشاره به برخی دشواری‌هایی که طی ۱۰ماه اخیر دبیرخانه همایش، با آن مواجه بوده است، افزود: تا کنون قریب به ۱۰۰مقاله و چکیده مقاله از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه همایش، در رشته‌ها و محورهای مختلف مرتبط با فرهنگ تاریخی سیستان ارسال شده است.

حیدری نسب افزود: کار داوری مقالات، توسط داوران و اساتید مجرب، در مراحل پایانی قرار دارد، از طرفی، این رویداد مهم علمی‌ و فرهنگی در نوع خود کم‌نظیر بوده و به همین خاطر، نیازمند همکاری هرچه بیشتر از سوی سایر نهادها و ارگان‌ها در این زمینه هستیم.

وی محورهای این همایش را شامل جغرافیای سجستان از آغاز اسلام تا عصر حاضر، گرایش‌ها و مذاهب سجستانیان (فقهی، کلامی و مواردی نظیر آن)، مفاخر علمی سجستان از آغاز اسلام تا دوره معاصر، میراث علمی مکتوب سجستانیان در حوزه علوم اسلامی، قرآن، سنت‌ و عترت در هنر و ادب سجستانیان، مواضع و اقدامات سجستانیان در ارتباط با ثقلین و آینده‌پژوهی سجستان در تمدن نوین اسلامی، مطرح کرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس