شانزدهمین همایش آبیاری و کاهش تبخیر برگزار شد

ایران کنفرانس

شانزدهمین همایش آبیاری و کاهش تبخیر برگزار شد

کرمان- شانزدهمین همایش «آبیاری و کاهش تبخیر» به عنوان یکی از باسابقه‌ترین همایش‌های علمی کشور با حضور 90 پژوهشگر از سراسر کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شانزدهمین همایش آبیاری و کاهش تبخیر کشور که به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، چالش‌های اصلی مدیریت منابع آب در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش محورهایی از جمله، مدیریت و بهینه سازی مصرف آب، بحران آب و تغییر اقلیم، محاسبات نرم و مدل‌سازی در مهندسی آب، پایش کیفیت آب و کاربردآب‌های نامتعارف، سامانه زهکشی و انتقال آب و حکمرانی آب و پدافند غیر عامل، مطرح شد.

حدود ۱۲۰ مقاله به شانزدهمین همایش آبیاری و کاهش تبخیر ارسال شد که از این تعداد ۹۰ مقاله پذیرفته شده و طی دو روز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این همایش ۵ کارگاه‌های آموزشی به مدت دو روز با عناوین: سه گانه آب، محیط زیست و تغییر اقلیم: چالش‌های نو پدید و راهکارهای پیش رو، تأمین آب فضای سبز شهری از منظر توسعه پایدار، کاربرد پهپادها در کشاورزی و آبیاری، کاربرد GIS در مهندسی منابع آب، حفاری و اجرای تونل‌های طویل انتقال آب به روش مکانیزه، نگرش سیستمی و کاهش فزاینده منابع آبی در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی برگزار شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس