ارسال ۳۲۰ مقاله به همایش ملی پژوهش‌های کاربردی فراورده‌های طبیعی

ایران کنفرانس

ارسال ۳۲۰ مقاله به همایش ملی پژوهش‌های کاربردی فراورده‌های طبیعی

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ارسال ۳۲۰ مقاله به همایش ملی پژوهش های کاربردی فرآورده های طبیعی، طب سنتی ایرانی و مکمل در ساری خبر داد.

فرهاد غلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز همایش ملی پژوهش‌های کاربردی فرآورده‌های طبیعی، طب سنتی ایرانی و مکمل در ساری افزود: این همایش از سال گذشته اجرای آن در پیش گرفته و ۳۲۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد و در نهایت با نظر داوران، ۲۴۸ چکیده مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی گفت: همچنین علاوه بر برگزاری هفت کارگاه آموزشی و دو پنل تخصصی با موضوع توسعه گردشگری سلامت و تیز طب ایرانی و چالش‌ها و راهکارها، ۳۲ سخنرانی بازآموزی ،۲۲۵ مقاله در قالب پوستر و ۲۳ مقاله در قالب سخنرانی نیز طی ۳ روز همایش ارائه خواهد شد.

به گزارش مهر، پنل فرآورده‌های طبیعی دامی و گیاهی برای مصارف غذایی و درمانی، تدابیر درمانی و فرآورده‌های گیاهی، احتیاطات مصرف و تداخلات گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی حاصل از منابع دریایی قارچ‌ها و میکرو ارگانیسم‌ها، روش‌های کنترل و پایش سلامت فراورده‌های طبیعی غذایی، تدابیر درمانی و فرآورده‌های گیاهیاز جمله بخش‌های همایش است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس