همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی در ایلام برگزار شد

همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در اختتامیه همایش بین المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی به میزبانی استان ایلام اظهار داشت: تعداد ٨٠ مقاله علمی پژوهشی از ابتدای انتشار فراخوان تا ١۵ مهر به دبیرخانه این همایش رسیده است که از این تعداد پس از داوری مقالات توسط هیئت داوران، ٣ مقاله حائز رتبه اول تا سوم و ٣ مقاله نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

علی هوشمند افزود: علاوه بر دریافت مقالات از سراسر کشور، مقالاتی نیز از کشورهایی همچون عراق و تونس و نیز مقالاتی به دو زبان انگلیسی و عربی دریافت شده و از میان آثار ارسال شده به همایش، استان اصفهان از جمله استان‌هایی است که بیشترین آثار را به این همایش ارسال کرده و استان‌هایی همچون اردبیل، قم، تبریز، تهران و … نیز آثار خود را به همایش حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی ارائه داده‌اند.

وی تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور با حضور مسئولان و شخصیت‌های ملی و استانی، محققان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس