ارسال ۱۸۱ مقاله به کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم

ایران کنفرانس

ارسال ۱۸۱ مقاله به کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم

نایب دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم از ارسال ۱۸۱ مقاله به این کنفرانس خبر داد.

امیرحسین رشیدیان  اظهار کرد: یکی از وظایف بسیج به عنوان میراث گرانقدر حضرت امام (ره) به میدان آمدن و به میدان آوردن نیروهای متخصص و جهادی در حوزه‌های مختلف و چالش‌های روز و همچنین یافتن راهکارهای مناسب جهت حل مسائل است.

وی تصریح کرد: یکی از چالش‌های موجود مواجهه با مسأله بیوتروریسم است. بیوتروریسم یا ترور بیولوژیک به معنای انتشار عمدی عوامل بیولوژیک برای ایجاد بیماری یا مرگ در انسان‌ها و به طور کلی اهداف مورد نظر است که به علت تشخیص دشوار و هزینه‌های پایین و به صرفه یکی از بهترین و ناعادلانه‌ترین سلاح‌های کشتار جمعی و فردی به حساب می‌آید.

این نایب دبیر اجرایی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مسأله بیوتروریسم و چگونگی مدیریت و تصمیم‌گیری آن به وضوح نیاز به یک ساز و کار مشخص و دقیق در زمینه ایمنی و امنیت زیستی آشکار است.

رشیدیان اضافه کرد: در حوزه بیوتروریسم بسیج دانشجویی از سال ۹۸ فعالیت‌های مختلفی را آغاز کرده و نسبت به اهمیت موضوع در این حوزه ورود کرده است.

وی بیان کرد: در این راستا به همت بسیج دانشجویی و با همکاری نهاد هایی هم چون سازمان پدافند غیر عامل، استانداری و دانشگاه لرستان نخستین کنفرانس در سطح ملی تحت عنوان دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در تاریخ ۲۵ بهمن برگزار خواهد شد که میزبان اساتید مختلف از دانشگاه‌های سراسر کشور خواهد بود، تا به امروز ۱۸۱ مورد مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که مورد داوری اساتید مطرح دانشگاه‌های مختلف کشور قرار خواهند گرفت.

نایب دبیر اجرایی ادامه داد: یکی از اهداف پیش رو ایجاد یک زیست بوم فناوری در استان لرستان است و معتقدیم که لرستان باید قطب علم و فناوری کشور باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس