ارسال ۷۰ مقاله به دوازدهمین کنفرانس نظریه‌ گراف و ترکیبیات جبری

ایران کنفرانس

ارسال ۷۰ مقاله به دوازدهمین کنفرانس نظریه‌ گراف و ترکیبیات جبری

رییس دانشکده ریاضی دانشگاه تفرش گفت: ۷۰ مقاله به دوازدهمین کنفرانس نظریه‌ گراف و ترکیبیات جبری دانشگاه تفرش ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن آریانپور پیش از ظهر پنجشنبه در دوازدهمین کنفرانس نظریه گراف و ترکیبیات جبری این شهرستان اظهار کرد: دوازدهمین کنفرانس نظریه گراف و ترکیبیات جبری با هدف آشنایی پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علاقمندان به زمینه‌های گراف و ترکیبیات با حوزه‌های تحقیقاتی یکدیگر و نیز ارائه تازه‌ترین برون دادها و دستاوردهای پژوهشی با محوریت گراف، نظریه جبری گراف، ترکیبیات و ترکیبات جبری با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تفرش در حال برگزاری است.

وی افزود: از ۷۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، ۶۰ مقاله به صورت ارائه شفاهی پذیرش شده و ۶ سخنران از صاحبنظران و پژوهشگران برجسته حوزه گراف و ترکیبیات کشور، مقاله خود را ارائه می‌دهند.

دبیر دوازدهمین کنفرانس نظریه گراف و ترکیبیات جبری گفت: در این آئین شش سخنرانی کلیدی تخصصی با حضور استادان امیر جعفری، رامین جوادی، علی طاهر خانی، محمد علی حسین زاده، دوستعلی مژده و مجتبی قربانی از صاحبنظران و پژوهشگران برجسته حوزه گراف و ترکیبیات کشور ارائه می‌شود.

آریانپور هدف از برگزاری این کنفرانس را برقراری ارتباط علمی و تبادل نظرات استاد و دانشجو عنوان کرد و افزود: با توجه به سطح کیفی مطلوب این کنفرانس، مقالات ارائه شده، در مجلات معتبر داخلی و بین المللی چاپ خواهد شد.

بدون مدل سازی های ریاضی نمی‌توان علم را پیش برد

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این کنفرانس گفت: مدل سازی ریاضی و شاخه‌های کاربردی ریاضیات نظیر گراف و ترکیبیات در تمامی علوم طبیعی مانند فیزیک، زیست‌شناسی، زمین‌شناسی، هواشناسی و علوم مهندسی مانند علوم رایانه، هوش مصنوعی کار بردهای گسترده‌ای دارد.

سهیل واشقانی فراهانی با بیان اینکه بدون استفاده از مدل سازی های ریاضی و یا استفاده از کاربرد شاخه‌های مختلف ریاضی نمی‌توان علم را پیش برد، اظهار امیدواری کرد از دستاوردهای این کنفرانس در پیشبرد علم ریاضی در جهان استفاده شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس