هفتادوششمین آزمون زبان تولیمو 17 اسفند برگزار می‌شود (91/12/13)

ایران کنفرانس

هفتادوششمین آزمون زبان تولیمو پنجشنبه 17 اسفند برگزار می‌شود

هفتادوششمین آزمون زبان انگلیسی تولیمو روز پنج شنبه 17 اسفند ماه به طور همزمان در 8 شهرستان مختلف کشور شامل شهرستان‌های اصفهان، بابل، تبریز، تهران، شیراز، کرمان، رشت و مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 15 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد، تا داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات شامل شماره پرونده و کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی خود نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

بر این اساس، هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود به همراه داشته باشد.

چنانچه داوطلبان هرگونه اشکالی در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده کنند، می‌توانند روز چهارشنبه با مراجعه به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص و با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس