جذب دانشجوی دکترای پژوهش محور در پژوهشگاه ICT / اسامی رشته ها و ظرفیت پذیرش(91/12/16)

ایران کنفرانس

جذب دانشجوی دکترای پژوهش محور در پژوهشگاه ICT / اسامی رشته ها و ظرفیت پذیرش

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری اطلاعات با جذب 16 دانشجوی دکترای پژوهش محور در رشته های مرتبط با ICT از طریق کنکور سراسری جاری خبر داد.

مرتضی براری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حل نیازهای حوزه ICT و رفع گلوگاههای موجود این بخش، اقدام به درخواست جذب دکترای پژوهش محور از وزارت علوم کرده است، اظهار داشت: براین اساس وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اخذ 16 دانشجو در کنکور دکتری امسال که هفته جاری برگزار می‌شود، موافقت کرد.

وی گفت: این موافقت از سوی شورای گسترش وزارت علوم طی نامه ای به سازمان سنجش اعلام شده است که براساس آن، پذیرفته شدگان دکترای پژوهش محور در رشته های ICT می توانند در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تحصیل کنند.

براری با بیان اینکه برای جذب دانشجوی دکترای پژوهش محور از معاونین دستگاههای مرتبط خواسته شده تا نیازهای خود را در راستای حل مشکلات این صنعت و نیز گسترش پروژه های مدنظر اعلام کنند، افزود: نتایج جذب دانشجویان دکتری در پژوهشگاه ICT از طریق سازمان سنجش اعلام می شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد اسامی رشته های جدید مدنظر برای پذیرش دانشجو در دوره دکترای پژوهش محور به مهر گفت: براساس اعلام دفتر گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات این پژوهشگاه، مجاز به جذب دانشجو در رشته مهندسی فناوری اطلاعات - امنیت فناوری اطلاعت با ظرفیت پذیرش یک نفر، مهندسی برق - مخابرات با ظرفیت پذیرش یک نفر و مهندسی کامپیوتر - سیستم های نرم افزاری با ظرفیت پذیرش 2 نفر شده است؛ درهمین حال پژوهشکده فناوری ارتباطات مجاز به جذب دانشجو در رشته مهندسی برق - مخابرات با ظرفیت پذیرش 4 نفر و مهندسی برق - مخابرات موج و سیستم با طرفیت پذیرش یک نفر خواهد بود.

وی ادامه داد: پژوهشکده فناوری اطلاعات این پژوهشگاه نیز مجاز به جذب دانشجو مهندسی فناوری اطلاعات - مدیریت سیستم های اطلاعاتی با ظرفیت پذیرش 3 نفر، مهندسی فناوری اطلاعات - سیستم های چند رسانه ای با ظرفیت پذیرش یک نفر و مهندسی کامپیوتر - سیستم های نرم افزاری با ظرفیت پذیرش 3 نفر شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس