ارز پرداختی مبادله‌ای به دانشجویان غیربورسیه اعلام شد (91/12/28)

ایران کنفرانس

ارز پرداختی مبادله‌ای به دانشجویان غیربورسیه اعلام شد

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور خبر داد: میزان ارز پرداختی به نرخ مبادله‌ای به دانشجویان غیر بورسیه( مقطع فوق لیسانس وبالاتر) با توجه به تامین اسکناس صورت گرفته توسط بانک مرکزی از تاریخ نوزدهم مهرماه تا 24 اسفند ماه معادل 260 میلیون و 360 هزار دلار است.

صمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: از این مبلغ معادل 240 میلیون و 500 هزار دلار(92.4 درصد) توسط بانک تجارت به عنوان بانک عامل پرداخت شده است.

وی گفت: بانک سامان نیز با سهمی برابر با 7.6 درصد معادل 19 میلیون و 800 هزار دلار جهت تامین ارز دانشجویان فوق‌الذکر پرداخت کرده است.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه تا پایان بهمن ماه بهبود چشمگیری در مرکز مبادلات ارزی حاصل شده که می‌توان به چهار برابر شدن تعداد ثبت سفارش‌های پذیرفته شده و پنج برابر شدن مبلغ ارز تخصیصی در برخی از روزها اشاره کرد گفت: نوسانات نرخ ارز در بازار بین بانکی حدود یک پنجم نوسانات آن در شبکه صرافی‌های مجاز است.

کریمی گفت: شاخص‌های عملکرد مرکز مبادلات در اسفند ماه در مقایسه با شاخص‌های عملکرد از ابتدای مهر ماه تا پایان بهمن ماه بهبود چشمگیری یافته است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس