نمایه‌سازی پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات (91/12/28)

ایران کنفرانس

نمایه‌سازی پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه آزاد و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، به منظور اشتراک‌گذاری منابع علمی، تفاهم‌نامه ثبت، پردازش و اشاعه اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی را امضا کردند.

براساس این تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی متعهد است ثبت، نمایه‌سازی و کددهی به پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری را براساس توافق طرفین انجام دهد.

بر اساس این گزارش، پژوهشگاه نیز موظف است، امکان لازم به منظور دستیابی سریع و مطمئن به تمام اطلاعات علمی موجود در سامانه پژوهشگاه اعم از اطلاعات دانشگاه و دیگر منابع اطلاعاتی را برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه بر اساس توافق طرفین ایجاد کند.

همچنین پژوهشگاه متعهد شده است علاوه بر رعایت حقوق مادی و معنوی دانشگاه در رابطه با نحوه و شرایط در اختیار قرار دادن منابع اطلاعاتی دانشگاه به مخاطبان، نسخه‌ای از نرم افزار مورد استفاده را به منظور یکسان‌سازی نرم‌افزارهای در حال فعالیت در اختیار دانشگاه آزاد قرار داده و آن را پشتیبانی و به روزرسانی کند.

بر طبق این تفاهم‌نامه، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران امکان پرداخت الکترونیکی را برای خرید منابع اطلاعاتی از طریق مخاطبان فراهم می‌آورد.

شایان ذکر است، این تفاهم‌نامه در تاریخ 26 اسفندماه سال 91 به امضا رسیده و به مدت دو سال معتبر است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس