ثبت‌نام متقاضیان انتقال و مهمانی از اول اردیبهشت (92/1/26)

ایران کنفرانس

ثبت‌نام متقاضیان انتقال و مهمانی از اول اردیبهشت

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اطلاعیه سازمان امور دانشجویان کشور، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید، زمان شروع ثبت درخواست‌های مهمانی و انتقال را از طریق سایت دانشگاه، تابلوی اطلاعات آموزشی در کلیه دانشکده‌ها و پردیس‌های هر دانشگاه یا موسسه به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند.

همچنین دانشگاه‌های مبدا موظفند براساس مفاد آئین‌نامه و اصلاحیه آن و اطلاعیه‌های بعدی درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط در خرداد ماه تا 15 تیرماه نظر خود را اعلام و در صورت موافقت ریزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کنند، همچنین دانشگاه‌های مقصد موظفند حداکثر تا پایان مرداد ماه با اظهار نظر نتیجه را به دانشگاه مبدا و دانشجو اعلام کنند.

بر این اساس، دانشجو باید با اطلاع کامل از شرایط آئین‌نامه مهمانی و انتقال درخواست خود را مبنی بر نوع آن دو نیمسال مهمانی، تمدید مهمانی،‌ مهمان دائم و انتقال در سامانه خدمات آموزشی در موعد اعلام شده از اول تا 31 اردیبهشت ماه ثبت کند و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کند.

همچنین دانشجوی متقاضی مهمانی و انتقال، مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده امکان مهمانی یا انتقال را از خود سلب خواهد کرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس