آغاز مصاحبه آزمون دکتری از اواخر اردیبهشت (92/1/27)

ایران کنفرانس

آغاز مصاحبه آزمون دکتری از اواخر اردیبهشت

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 92 از اعلام اسامی معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در اوایل نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه 176 هزار و 185 داوطلب در جلسه آزمون دکتری حاضر بودند، اظهار کرد: از این تعداد 45 هزار و 106 نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: از تعداد 45 هزار و 106 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، 17 هزار و 221 داوطلب زن و 27 هزار و 885 داوطلب مرد بودند که به عبارتی 61.82 درصد داوطلب مرد مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی با اشاره به 45 هزار و 106 داوطلب مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری، گفت: از این تعداد 23 هزار و 234 داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه، پیام نور، نوبت دوم، پردیس‌های خودگردان، غیر انتفاعی شدند که از این تعداد 8611 داوطلب زن و 14 هزار و 623 داوطلب مرد هستند.

وی افزود: همچنین از 21 هزار و 872 داوطلب مجاز به انتخاب رشته فقط در رشته‌های نوبت دوم، پیام نور، پردیس‌های خودگردان و غیر انتفاعی 8610 داوطلب زن و 13 هزار و 262 داوطلب مرد بودند.

توکلی با اشاره به آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری از روز پنج شنبه 29 فروردین، اظهارکرد: مجازین به انتخاب رشته می‌توانند تا روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: پس از انتخاب رشته با توجه به ظرفیت هر کد رشته محل دانشگاهی و بر اساس اولویت در رشته‌ محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون و با در نظر گرفتن سایر ضوابط از لحاظ سهمیه و ... از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت هر کد رشته محل فهرست واجدین شرایط شرکت در مصاحبه حداکثر در پنج کد رشته محل استخراج و در اوایل نیمه دوم اردیبهشت ماه برای شرکت در مصاحبه اعلام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز زمان مصاحبه معرفی‌شدگان از دهه سوم اردیبهشت ماه، گفت: این دسته از داوطلبان باید با همراه داشتن مداررک لازم و بر اساس برنامه زمانی که آن زمان اعلام می‌شود، به دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس