انتخاب رشته آزمون دکتری آغاز شد (92/1/30)

ایران کنفرانس

انتخاب رشته آزمون دکتری آغاز شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز انتخاب رشته 45 هزار و 106 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، گفت: مجازین به انتخاب رشته برای تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته باید به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند تا روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه باید با مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته‌ تحصیلی آزمون نسبت به انتخاب کد رشته‌ محل‌های مورد علاقه از دوره‌های موجود که در آنها مجاز به انتخاب رشته شده‌اند حداکثر تا 50 کد رشته محل اقدام کنند.

توکلی با اشاره به پایان مهلت انتخاب رشته تا روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه، گفت: در صورت انجام صحیح انتخاب رشته کد پیگیری 16 رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته از طریق سایت در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که نشانگر مراحل طی شده می‌باشد و داوطلب باید این کد پیگیری را نگهداری کند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس